, ,

דור המכבשים הבא של קלאאס

CLAAS Quadrant 5200

CLAAS Quadrant 5200


קלאאס משיקה צמד מכבשי קש חדשים לחבירות בחתך ריבועי במידה 120×70 ס"מ. מדובר בקלאאס Quadrant 4200 ובקלאאס Quadrant 5200, המחליפים את הדגמים הוותיקים Quadrant 2200 ו-Quadrant 3200. במכבשים החדשים בולט העיצוב החדש של מכבשי הקש בקלאאס, עיצוב שיאפיין מעתה את המכבשים החדשים והמעודכנים שיושקו בעתיד. לא מדובר רק בקנקן, אלה גם במה שבתוכו, ובקלאאס מדגישים מכלולים וטכנולוגיה המתימרת להמשיך ולמצב את מכבשי העורמת הריבועית שלהם בפסגת הקטגוריה.
CLAAS Quadrant 4200

CLAAS Quadrant 4200


המכבשים החדשים תוכננו "לטפל" בהספקים גבוהים יותר בטרקטורים הגוררים, הן על מנת להציע עמידות וקשיחות גבוהים יותר, והן בכדי לאפשר עבודה מהירה יותר מבלי שמערכות המכבש יינזקו תחת העומס הגובר.
מערכת קשירת החציר היא משופרת ומחוזקת ביחס למוכר בסדרות הקודמות, עם הבטחה לאמינות גבוהה ביותר יחד עם יכולת פעולה מהירה גם בתנאי קיצון. למכבשים החדשים מערכת בקרת רמת דחיסות קש אוטומטית ובקרת זרימת אוויר אקטיבית. מערכת זו מאפשרת קביעת רמת הדחיסות על ידי המפעיל בטרקטור, כאשר חיישנים במכבש מנתרים בכל רגע נתון את פעולת הדחיסה ומווסתים אותה באופן עצמאי – על פי קיבוע המפעיל, וללא צורך בהתערבותו.
CLAAS Quadrant 5200

CLAAS Quadrant 5200


מערכת הקיצוץ היא מסדרת ה-Roto Cut של קלאאס, וכוללת בשני המכבשים החדשים 25 להבים כאשר בצמוד לה מערכת Special Cut עם 180 להבים.
במכבש החדש Quadrant 5200 מוצעת מערכת 'פיק-אפ' הידראולית המאפשרת קיבוע מהירות האיסוף דרך תא המפעיל בטרקטור הגורר, בהתאם לסוג ואיכות החציר או הקש. מערכות האיסוף מאפשרות גם טיפול בבעיות סתימה ללא הצורך לרדת מהטרקטור, באמצעות הפיכת סיבוב התוף עד להוצאת החציר הדחוס או כל גורם אחר שתוקע את המערכת. מספר הפעימות בדקה במערכת הדחיסה במכבש עומד כאן על 52 ואורך מנהרת ייצור החבילות צמח ב-40 ס"מ לכדי 385 ס"מ. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית קלאאס לארץ, לחצו כאן