,

מיני מעמיס 'ענק' מהולנד

Giant V452 T Xtra

Giant V452 T Xtra


יבואנית הציוד מכני הנדסי 'לילייה' מכפר וורבורג הנה זכיינית מותג המעמיסים ונושאי הכלים ההולנדי Giant, המיוצר על ידי חברת Tobroco ההולנדית. מהחברה הודיעו לנו על תחילת ייבוא מעמיס קומפקטי חדש לארץ – V452 T Xtra – במשקל עבודה של כ-2.8 טון ועם מנוע בהספק 45 כ"ס, המותאם למגוון משימות ברפת, במתבן, בחווה, במשק, במשתלה ובעוד ייעודים חקלאיים.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

המעמיס הקומפקטי Giant V452 T Xtra הנו למעשה 'רב כלי' או 'נושא כלים' מתקדם, המותאם לביצוע מגוון פעולות ומשימות רחב ביותר. מעבר למבנה הבסיסי המקובל של מעמיס אופני – העשוי שני חלקים פרקיים – הוא מציע שפע יציאות הידראוליות, אופציה לזרועות אחוריות, ליציאת כוח אחורית (PTO) ואפשרות התחברות למגוון כלים ייעודיים (מטאטאים, כפות, מקדחות, מזלגות ועוד), הן מתוצרת זרה והן מתוצרת עצמית, מה'מדף' של Giant.

Giant V452 T Xtra

Giant V452 T Xtra


הכלי הוותיק יחסית – מיוצר מאז 2010 – מונע באמצעות מנוע קובוטה 1.5 ליטר (V1505-T) המייצר 45 כ"ס. את כוחו מעביר המנוע דרך מערכת הידרוסטאטית אל ארבעת הגלגלים. מעמיסי ג'יאנט רכשו לעצמם שם של "קטן אבל עם כזה", ולא בכדי כלוגו החברה מככבת נמלה עצבנית… המעמיס נשען על סרני 12 טון מלפנים ומאחור, שלדה מאסיבית במיוחד ויכולות המהוות מעל לממוצע בקטגוריית משקל זו; עומס הרכינה המרבי עומד על 2,700 ק"ג, כושר ההרמה המרבי בכף הוא 2,250 ק"ג וגובה ההרמה המרבי עומד על כ-2.5 מ'. כל זאת כאמור עם משקל עבודה של 2,770 ק"ג, מנוע עם 45 כ"ס בלבד וממדים צנומים בהחלט: האורך הכולל (ללא הכף) הוא 3.32 מ', בסיס הגלגלים הוא 1.70 מ', הרוחב (עם גלגלים סטנדרטיים) הוא 1.10 מ' והגובה לקצה תא המפעיל הוא 2.35 מ' בלבד. ה-V452 T Xtra, אגב, מוצע הן עם תא מפעיל פתוח והן עם קבינה סגורה וממוזגת – בהתאם לדרישות הלקוח.
Giant V452 T Xtra

Giant V452 T Xtra


להתאמה מיטבית למשימות "חקלאיות" דוגמת עבודה על מצע בוצי, חלקלק וטובעני ניתן לבחור מבין מגוון רחב של סוגי ומידות צמיג, ויחד עם נעילות דיפרנציאלים המוצעות כסטנדרט (הן לקדמי והן לאחורי) מובטחת אחיזה חסרת תחרות.
לג'יאנט V452 T Xtra משאבה הידראולית בספיקה של 84 ליטר/דקה הממונה על ההינע ומשאבה נוספת בספיקה של 51 ליטר/דקה האחרית על הרמת הזרועות ותפעולן.
Giant V452 T Xtra

Giant V452 T Xtra