,

מעגלה חדשה ל-Amazone

Amazone Cracker Disc roller - המעגלה החדשה של Amazone מחוברת לקולטיבטור רוטארי מדגם KG

Amazone Cracker Disc roller – המעגלה החדשה של Amazone מחוברת לקולטיבטור רוטארי מדגם KG


Amazone הגרמנייה משיקה מעגלת זרים חדשה המיועדת להירתם למזרעות דריל, ולעמוד בתנאי עבודה קיצוניים; המעגלה החדשה – Cracker Disc שמה – כוללת דיסקות פלדה בקוטר 550 מ"מ והיא מיועדת לטפל כראוי במגוון סוגי אדמה, בכלל זה אדמה כבדה במיוחד ו/או הדוקה.
המעגלה מוצעת בשלושה רוחבי עבודה לבחירה: 3.0 מ', 3.5 מ' ו-4.0 מ', וניתן להשתמש בה כמעגלה בלבד – רתומה במקרה זה – או מחוברת כאמור למזרעה. בשלב זה מותאמת המעגלה למזרעות AD ו-D9 מכאניות ו-AD-P Special פניאומטית (דריל).
ה-Cracker Disc החדשה בשילוב קולטיבטור רוטארי מדגם KG ומזרעת 'דריל' מדגם AD pack top seed

ה-Cracker Disc החדשה בשילוב קולטיבטור רוטארי מדגם KG ומזרעת 'דריל' מדגם AD pack top seed


המעגלה בנויה על פי שיטת הרשומה כפטנט של Amazone הכוללת בין היתר זיזי פלדה המותקנים ברווחים שבין הדיסקות, במטרה להותיר את המעגלה נקייה בכל רגע נתון, ללא היווצרות אדמה דחוסה המבטלת בעצם את פעולתה. עוד כוללת המעגלה מובילי פלדה בצידו השני של גליל הדיסקות (הקרוב לטרקטור) הדואגים לניקוי נוסף כמו גם לייצוב הדיסקות בעת העבודה. בכך נמנעות ויברציות מיותרות ופעולת הדיסק חלקה ויעילה יותר, עם פחות אנרגיה מבוזבזת וכוח הנדרש מהטרקטור. מבלי שצויינו משקלים, טוענים ב-Amazone שחלוקת המשקל לרוחב המעגלה היא 'מושלמת ואחידה' והודות לכך ניתן לזרוע במהירויות גבוהות כאשר המעגלה משודכת למזרעה.
לפניה ליבואנית הציוד של Amazone לארץ, לחצו כאן