, ,

האם זו הקסדה המתקדמת בעולם?

Husqvarna Forest Helmet Technical

Husqvarna Forest Helmet Technical


הוסקווארנה השבדית היא יצרנית ציוד הגינון המקצועי הגדולה בעולם. בין יתר המוצרים אותם היא מציעה נמצא מגוון גדול של ציוד בטיחות שתוכנן ומיועד לעוסקים בעבודות יערנות וכריתת עצים – מהעבודות המסוכנות בעולם. בהיצע מגוון רחב של פריטי ביגוד, בכל זה מעילים ומכנסיים, מגפיים, כפפות וקסדות הגנה. נושא הקסדות חשוב במיוחד, מאחר ומדובר בפריט המגן על האזור החשוב בגוף – הראש – וכפועל יוצא זהו כורח מפריע ומעיק, אך לא ניתן – ואסור – לעבוד בלעדיו.
Husqvarna Forest Helmet Technical

Husqvarna Forest Helmet Technical


לא מכבר השיקה הוסקווארנה את ה-Forest Helmet Technical – קסדת הגנה הכוללת מיגון פנים ואוזניות, המוכרזת כמתקדמת, יעילה ו"חכמה" אי פעם. במחירים הנעים באופן גס בין 80-110 יורו, כולל משלוח, תקבלו את הדבר המתקדם ביותר שתוכלו להניח על ראשיכם – אם אתם ביער…
קסדת ה-Forest Helmet Technical עוצבה מחדש, מן הבסיס, בכדי להציע מקסימום הגנה עם מינימום משקל והפרעה לתנועת הראש, לראיה ולשמיעה. הקסדה ניתנת לכיוונון והתאמה נוחים עם יד אחת בלבד, גם כשזו עטויה כפפות עבודה – וגם כאשר הקסדה על הראש. הצבע הכתום הבוהק מכיל אלמנטים מחזירי אור ובכמה אזורים בקסדה עוצבו משטחים קטנים חלקים וישרים, על מנת שישמשו כמחזירי אור לכל כיוון, במטרה להגדיל את נראות העובד החובש אותה מכל זווית.
מיגון הפנים כולל מסגרת מאסיבית, חיבור עם צירים לקסדה ורשת מיוחדת המציעה מחד הגנה טובה מכל מגן אחר בשוק – כדברי היצרנית – ומאידך מינימום הפרעה לאיכות ולזווית הראיה; כאשר היא במצב מורם, מבטיחים בהוסקווארנה כי המפעיל החובש אותה כלל לא יראה את המגן. הקסדה שוקל מוכנה לעבודה – כולל אוזניות ומגן פנים אינטגראליים – 690 גרם בלבד. היא מותאמת לעבודה בטווח הטמפרטורות של 40- ועד 50+.
Husqvarna Forest Helmet Technical

Husqvarna Forest Helmet Technical


מערכת אוורור ותיעול אוויר חם מציעה מיזוג מעולה באזור הראש, תוך ניקוז יעיל מאי פעם של אוויר חם שנוצר בעת מאמץ. כל פתחי האוורור מכוסים ברשת מתכת צפופה המונעת חדירת מים (!) ואבק ולכלוך גס יותר אל תוך הקסדה. האוזניות מותאמות לשדר רדיו FM ורדיו מובנה מוצע כאופציה. יחידת פנס אינטגראלית מוצעת אף היא כאופציה בקסדה זו.
הקסדה עמידה בפני קרינת UV ולפיכך כוללת אינדיקטור המתריע על תפוגת ההגנה; בחלוף הזמן, כאשר ההגנה בפני קרני ה-UV המזיקות פגה, מתריע על כך חיישן בצורת מדבקה, ואז יש צורך בהחלפת הקסדה. בהוסקווארנה מציינים זאת תוך הסבר שקרני ה-UV פוגעות בהרכב החומר ממנו עשויה הקסדה, ולאורך זמן עלולות להחליש את הקסדה ובכך למנוע ממנה להציע את רמת הבטיחות המובטחת.
כבר ניתן להזמין את הקסדה החדשה באינטרנט באמצעות כמה אתרים, תוך חיפוש תחת ההגדרה Husqvarna Forest Helmet Technical. דוגמאות לאתרים המוכרים את הקסדה תמצאו כאן או כאן