, ,

מישלין לטלסקופיים חקלאיים

Michelin BibLoad Hard Surface

Michelin BibLoad Hard Surface


מעמיסים טלסקופיים הופכים לנפוצים ופופולאריים יותר ויותר בחקלאות, עם מגוון רחב מאי פעם של משימות, התאמות וייעודים. ואם לא אצלנו, הרי שזו המגמה בעולם, בפרט באירופה. מסיבה זו משיקה עתה מישלין צמיג מיוחד נוסף עבור סגמנט זה, המצטרף לסדרת צמיגי ה-Power CL המיועדים אף הם לשרת על טלסקופיים 'חקלאיים'.
Michelin BibLoad Hard Surface

Michelin BibLoad Hard Surface


מדובר בהרחבת סדרת צמיגי ה-BibLoad Hard Surface שהושקה בספטמבר 2014. צמיגים אלו פותחו במיוחד לתפקד על מצע קשה כמו אספלט או בטון, יחד עם מצע רעוע וטובעני יותר כמו אדמה חרושה, זבל, בוץ וכיו"ב. אלו הם בדיוק התנאים המאפיינים סביבת עבודה של מעמיס טלסקופי בחקלאות, הכולןלת מגוון רחב של משימות – החל בהעמסה או פריקת חציר/תערובת/דשן או כל מטען אחר במשק, על מצע בטון או אספלט, וכלה בהעמסת חציר וכיו"ב בשדה, לעיתים גם על מצע תחוח או חרוש. במילים אחרות: מדובר בתנאי עבודה הכוללים סוגי קרקע ומצע רבים, ולכן נדרש צמיג מותאם.
הצמיג החדש שהושק על ידי מישלין זה עתה הוא במידה 500/70R24 – מידה מקובלת ונפוצה אצל לא מעט מעמיסים טלסקופיים (אך גם אצל מעמיסים אופניים קומפקטיים ואף מחפרונים).
הצמיג החדש פותח במיוחד לתפקד על מצע קשה – יבש או רטוב, ולכן הפרופיל הייחודי הכולל בליטות בצורת משושה, גבוהות ועמידות במיוחד. מדובר בתצורה חדשה לשימוש על מעמיסים טלסקופיים כאשר במישלין טוענים כי זהו השילוב הטוב ביותר בין הדרישות מצמיג המותקן על מעמיס טלסקופי הפועל על בטון קשה, לבין הדרישות השונות בעת עבודה על אדמה או מצע רך אחר, שם יש לגמישות וליכולת הניקוי העצמי משמעות מכרעת.
Michelin BibLoad Hard Surface

Michelin BibLoad Hard Surface


בצמיג החדש מותקנת מעין טבעת בולטת בסמוך לחישוק, לצורך הגנה בעבודה בתנאים קשים של סלעים ואבנים. הדפנות חוזקו ועובו ומתיימרות להציע הגנה מרבית בכל תנאי עבודה, גם במפגש עם אבני שפה או סלעים בולטים.
לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לתקריות המתמחות, או ליבואנית מישלין לארץ, בלחיצה כאן