Trimble Autopilot Motordrive

Trimble Autopilot Motordrive


טרימבל הקליפורנית (Trimble) חשפה בגרמניה את הדור הבא של מערכות ניהוג אוטומטיות מתוצרתה, המיועדות להתקנה במקום גלגל ההגה הקיים במגוון טרקטורים. המערכת החדשה מכונה Autopilot Motordrive והיא מתבססת על – ומהווה המשך פיתוח של – מערכת ה- EZ-Pilot הוותיקה של היצרנית.
בטרימבל מדווחים כי מערכת ה-Autopilot Motordrive החדשה קלה יותר להתקנה ופירוק ביחס למערכות ה-EZ-Pilot וכי היא תוכננה מלכתחילה להחליף את יחידת גלגל ההגה הסטנדרטית והיא ניתנת להעברה בקלות מכלי לכלי. המערכת החדשה כוללת יחידת גלגל הגה ומנוע חשמלי המסובב את ההגה, הניזונים מנתוני GPS לגבי המיקום במרחב והמהירות מחד, מאידך מחיישני זווית הצידוד וממצב משאבת ההיגוי – בכל רגע נתון.
Trimble Autopilot Motordrive

Trimble Autopilot Motordrive


חיישני זווית צידוד ההגה כאמור חדשים במערכת זו, ויחד עם ג'יירוסקופ מובנה מותאמים הן למערכות מכאניות והן למערכות מתקדמות וחשמליות, כפי שיש במרצדס אונימוג או ב-JCB פאסטראק. מערכת ה- Autopilot Motordrive החדשה מתיימרת להציע ניהוג מדוייק ויעיל בהשוואה למערכת ה-EZ-Pilot הוותיקה, עם יתרונות מובהקים – כך מבטיחים בטרימבל – בעיקר בנסיעה איטית מאוד ובנסיעה לאחור. היצרנית טוענת לדיוק גבוה עם סטייה של עד +/- 2.5 ס"מ בלבד.
לפניה ליבואנית מערכות טרימבל לארץ, לחצו כאן