,

פולריס: הריינג'ר החשמלי בארץ!

Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV


יבואנית פולריס לארץ – חברת ד.ל.ב. מוטוספורט – החלה בשיווק הגרסה החשמלית של רכב העבודה הרב תכליתי (UTV) פולריס ריינג'ר בארץ. מדובר ברכב המונע באמצעות חשמל בלבד המתבסס – ודומה עד זהות – לדגמי הריינג'ר המוכרים, שהוצעו עד כה אצלנו עם מנועי בנזין או דיזל בלבד.
Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV


פולריס מציעים את הריינג'ר החשמלי – 'ריינג'ר EV' בשמו המלא – מאז סוף 2009 בארה"ב, כאשר בניגוד לאי-אלו ניסיונות מצד יצרניות שונות עד אז התברר הריינג'ר EV כרכב עבודה אמיתי, יעיל ועם ביצועים ראויים. המנוע החשמלי מייצר 30 כ"ס כאשר האנרגייה מסופקת מצבר סוללות, הניתנות להטענה משקע חשמל ביתי רגיל. כושר ההעמסה הכולל המרבי עומד על 453 ק"ג וכושר הגרירה על 681 ק"ג. ההינע כפול (4×4) עם אפשרות לנעילת דיפרנציאל. המשקל העצמי גבוה ביחס לדגמי ריינג'רים המונעים בנזין או דיזל, ועומד כאן על 771 ק"ג – משקל שבמקרה זה מתורגם לכושר גרירה יעיל יותר.
Polaris Ranger EV - המנוע החשמלי ממוקם מאחור, מתחת לארגז המטען הניתן להרמה

Polaris Ranger EV – המנוע החשמלי ממוקם מאחור, מתחת לארגז המטען הניתן להרמה


"הריינג'ר EV מספק פתרון תחבורתי מצוין ללקוחות שמעוניינים בכלי קל בעל יכולת עבירות טובה ועלויות תחזוקה ותפעול נמוכות במיוחד", אומר בהודעה לעיתונות רווה תבורי, ראש תחום תחבורה חשמלית בקבוצת לובינסקי ('ד.ל.ב. מוטוספורט' שייכת לקבוצה). " מעבר להוצאות הנמוכות, הכלי מתנייד בשקט מופתי כמו כל כלי חשמלי, עובדה שתסייע לו להיות הבחירה הראשונה עבור לקוחות שצריכים להתנהל בשטח מעט מורכב, אך כזה שאפשר להעריך בו כלים שאינם מרעישים". בתוך אלו כלולים מן הסתם רפתות, דירים, לולים חוות סוסים וכל סביבה חקלאית אחרת הכוללת בעלי חיים. גם היעדר פליטת גזים רעילים מהווה כמובן יתרון משמעותי – אם לא תנאי – לעבודה במקומות סגורים. אצל היבואנית מייעדים מן הסתם את הריינג'ר החשמלי למגוון משימות נוספות, דוגמת רשויות, עיריות, עבודה בשמורות טבע, אתרים בסביבת מגורים, משתלות וכיו"ב.
Polaris Ranger EV - צבר הסוללות הנטענות ממוקם מתחת למושב הנוסעים במטרה לאפשר גישה נוחה וחלוקת משקל נכונה

Polaris Ranger EV – צבר הסוללות הנטענות ממוקם מתחת למושב הנוסעים במטרה לאפשר גישה נוחה וחלוקת משקל נכונה


פולריס ריינג'ר EV מושק במחיר של 65,000 שקלים (לפני מע"מ) והיבואנית מציעה ליסינג תפעולי ללקוחות מוסדיים. השירות לכלים מוצע באמצעות מרכזי השירות ואולמות התצוגה של פולרסי ברחבי הארץ, ול-UTV החשמלי ניתנת אחריות מלאה לשנתיים.
לפניה ליבואנית פולרסי לארץ ולקבלת פרטים נוספים, ניתן להתקשר לטלפון מס' 2717*
Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV