,

כוח דלתא מדנמרק

HARDI DELTA FORCE

HARDI DELTA FORCE


הארדי הדנית (Hardi), מומחית המרססים, חושפת מערכת זרועות נפתחות ('בום') חדשה ומהפכנית, לטענתה, המציעה שילוב של מפתח גדול, יציבות גבוהה, קשיחות חסרת תקדים, משקל נמוך ורוחב הובלה צר. לשיטה החדשה קוראים DELTA FORCE ולטענת אנשי הארדי מדובר בשיטה המתקדמת ביותר בתחום, מעין פרומו למערכות ריסוס מתקפלות עתידיות. היכולת להיפתח עד לרוחב עבודה מרבית של 36 מטרים, ויחד עם זאת להתקפל לצורך נסיעה מנהלתית לרוחב 2.55 מ' בלבד, מהווים יתרון מהותי ביעילות, נוחות ומהירות מלאכת הריסוס כיום, בעיקר בקנה מידה בינוני וגדול.
HARDI DELTA FORCE

HARDI DELTA FORCE


בהארדי פיתחו את זרועות ה'בום' של מערכת ה-DELTA FORCE בעיצוב חדש, ולאחר אינספור בדיקות וניסויים טוענים בחברה הדנית כי הגיעו לנוסחה חדשה המציעה יכולות חסרות תחרות בתחום, בעיקר בכל הקשור לחוזק וליציבות. ה'בום' עשוי פלדה המיוצרת בשבדיה והוא מוצע בשלב זה במפתחים של 32, 33 ו-36 מ'. בהארדי מציינים כי ה'בום' כולל מספר חלקים הנפתחים לאורך המלא, אך ניתן לעבוד עם המרסס גם עם 'בום' פתוח בחלקו, ובכך להגדיל את טווח רוחב הריסוס ואת התאמת המרסס לטווח משימות רחב יותר.
מערכת הזרועות החדשה כוללת נקודות חיבור ושיכוך מוגנות בפטנט, המתיימרות למזער את אפקט הנדנוד, לשמור על יציבות מרבית ולאפשר הודות לכך ריסוס במהירויות נסיעה גבוהות מהמוכר עד כה. נקודת החיבור המרכזית היא דינאמית כאן, ובכך מאפשרת שינויים נדרשים בעבודת ריסוס בשטחים הרריים ומשופעים והתאמות כנדרש כאשר השטח המרוסס הוא ישר ואופקי. עד כה, טוענית בהארדי, מדובר היה בתנאים שונים של עבודה שדרשו מבנה 'בום' שונה. במערכת ה- ניתן לשנות את החיבור המרכזי של הזרועות למרסס בהתאם לתנאים. מערכת שיכוך הידראולית ממזערת גם את אפקט נדנוד הזרועות לפנים ולאחור ובכך מקטינה את סיכויי הפגיעה בזרועות עצמן, מאפשרת ריסוס מדוייק יותר ובמקביל – מהירות עבודה גבוהה יותר.
מערכת הזרועות החדשה DELTA FORCE מותאמת למרססים עצמאיים ('סלף') כמו גם למרססים נגררים.
לפניה ליבואנית מרססי Hardi לארץ, לחצו כאן
HARDI DELTA FORCE

HARDI DELTA FORCE