,

קומפקטי וחזק מ-Vermeer

Vermeer CTX50

Vermeer CTX50


Vermeer האמריקאית מציעה מעתה מיני מעמיס זחלי חדש בשם CTX50 המותאם הן לשוק הבניין, השיפוצים ועבודות הפיתוח, והן לשוק החקלאי ולשוק הגינון, כמעמיס קומפקטי, עביר וקל לנייוד ממקום למקום על נגרר או בארגז הטנדר.
ה-Vermeer CTX50 הוא מיני מעמיס זחלי קומפקטי במיוחד בתצורה המוכרת בה המפעיל עומד על משטח בחלקו האחורי, באופן המאפשר עלייה וירידה תכופים בנוחות וללא מאמץ. ה-CTX50 מיועד להעמסת והרמת מטען עד למשקל של 272 ק"ג, עד לגובה העמסה/פריקה מרבי של 183 ס"מ.

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

הוורמיר CTX50 החדש נע על זחלי גומי ברוחב 7" (כ-18 ס"מ) ומונע באמצעות מנוע קוהלר בנזין מוזרק אלקטרונית המציע 25 כ"ס. המערכת ההידראולית כוללת 4 משאבות – 2 להינע (אחת לכל זחל) ושתיים נוספות מיועדות להעביר כוח אל הזרועות.
בתחומי החקלאות מדובר בשימוש יעיל להרמת חבילת חציר, שק דשן או זרעים, קירוב או פינוי מזון וזבל בהתאמה, וכמובן – כל עבודת כף אחרת. הכלי מותאם לעבודה גם בלולים, דירים ועוד מגורי בעלי חיים המתאפיינים בממדים צרים והמהווים קושי עבור ציוד בגודל מלא לעבוד בהם. בתחומי הגננות והשתלנות מציע המיני מעמיס הזחלי אף הוא תכונות הרמה והובלה בקנה מידה קטן, דוגמת משטח עציצים, שקי דשן/אדמה/חומרי הדברה וכיו"ב, סלעים, חומרי מילוי ועוד.