, ,

מעמיסים קומפקטיים חדשים מ-Terex

Terex TL100

Terex TL100

המעמיסים ה"חקלאיים" ביותר של טרקס הם הטרקס TL80, הטרקס TL100 והטרקס TL70S הקומפקטיים; אלו מעמיסים במשקלי עבודה הנעים מ-4.9 ועד 5.7 טון וניחנים בממדים קומפקטיים ההופכים אותם למתאימים גם לשימושים חקלאיים, קרי במשקים, ברפתות, אסמים ומרכזי מזון, אך גם במשתלות ושימושים מוניציפאליים שונים.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

זה עתה משיקה החטיבה האירופאית של טרקס את שלושת המעמיסים הוותיקים במהדורה חדשה ועדכנית, אשר למרות הדמיון העיצובי במראה לדור העכשווי שלהם, מדובר בכלים חדשים לגמרי.

Terex TL70S

Terex TL70S

העיצוב החיצוני מגלה – אולי במבט שני בלבד – שמדובר במראה חדש וברענון העיצוב המוכר, כאשר בגדול שבהיצע – ב-TL100 – מדובר בשינוי המשמעותי ביותר, עם עיצוב כל-חדש של חופת המנוע, בעיקר לטובת שיפור שדה הראיה לאחור.
בכל המעמיסים החדשים הוחלפו המנועים בחדשים, קומפקטיים, חסכוניים – וחזקים במקצת. כמקודם גם הפעם מדובר ביחידות כוח מתוצרת דויץ (Deutz), אלא שאת מנוע ה-3.6 ליטר הוותיק מחליף כאן מנוע 2.9 ליטר מהדור האחרון והמתקדם ביותר של היצרנית, והוא עומד בתקני 3B. ב-TL80 וב-TL70S מוצעים 61 כ"ס (במקום 59 עד כה) וב-TL100 ההספק מכויל לכדי 75 כ"ס (היה 73). הטרקס TL70S ייחודי בכך שניתן לסובב על צירה את כל יחידת הכף, ובכך ניתן לעבוד במקומות צרים במיוחד, שמעמיס רגיל לא היה יכול לתמרן בהם.
מעבר לשינויים הקוסמטיים והמנועים החדשים מוצעות במעמיסים החדשים מערכות עזר ותפעול חדשות לגמרי. בין היתר הוחלפה מערכת ההיגוי בחדשה, בכלל זה החלקים הנעים ההידראוליים וה'מוח' האלקטרוני. כל מערך התפעול המרכזי מופעל עתה באמצעות ג'וי סטיק שעוצב ותוכנן מחדש, המרכז עוד יכולות שליטה ובקרה בידי המפעיל, יחד עם תפעול ידידותי, נוח ויעיל יותר. מדובר בחלק ממערכת הפעלת הכלי שפותחה במיוחד עבור 3 המעמיסים החדשים הללו בטרקס-גרמניה. חלק ממערך חדש זה כולל מסך מגע גדול וברור, המאפשר הן פיקוח ובקרה והן תפעול, כמו גם נוחות ויעילות גבוהה מבעבר בכל הקשור לדיאגנוסטיקה ומידע לגבי תחזוקה וטיפולים.
ההשקה של שלושת המעמיסים החדשים נעשתה בגרמניה, וגם הייצור יתבצע שם – במפעל טרקס שב-Crailsheim.

Terex TL80 & TL100 & TL70S

Terex TL80 & TL100 & TL70S