Weidemann eHoftrac

Weidemann eHoftrac

כבר בסוף 2013 סיפרנו לכם אודות הכוונה של יצרנית המעמיסים הקומפקטיים הגרמנייה weidemann להציע מעמיס אופני המונע בכוח החשמל בלבד. זה עתה הודיעה היצרנית על תחילת הייצור הסדרתי של המעמיס הקומפקטי החשמלי במפעלה שב-Korbach, גרמניה.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

"עם השקת המעמיס הראשון הכל-חשמלי על ידי החברה, הפך ההינע החשמלי לחלק מאסטרטגיית הייצור שלנו", רומזים בהודעה משותפת לעיתונות לגבי הרחבת הפוטנציאל החשמלי שלושת מנהלי Weidemann, ברנד אפפלבק (יו"ר), קלאוס פול ו-האנס-היינריך שמידט.

Weidemann eHoftrac

Weidemann eHoftrac


המהלך המהפכני שהוביל בסופו של דבר להיות היצרנית הפרימיום הקטנה יחסית (השייכת לקונצרן וואקר-נויסן) לראשונה בעולם להציע באופן סדרתי מעמיס חשמלי לווה באינספור ניסויים, בדיקות ועבודה מול לקוחות נבחרים. "אנו גאים ומאושרים להגיע למעמד של השקת ה-Weidemann eHoftrac 1160 הראשון המיוצר באופן סדרתי, ובכך להיענות לדרישה ההולכת וגוברת בשוק למוצר שכזה" נאמר עוד בהודעה לעיתונות.
Weidemann תולה תקוות רבות ב"מהלך החשמלי" שלה עם פוטנציאל שוק גדול ושכיום הנו ללא מענה, ושלפי כל התחזיות רק ילך ויגדל. מדובר כמובן בשוק החקלאי – תחום ההתמחות של היצרנית – עם יתרון משמעותי לכלי עם 0 זיהום אוויר ורמת רעש מינורית בעבודה לצד בעלי חיים או במקומות סגורים (רפתות, דירים, אסמים וכיו"ב). אבל השוק החקלאי הוא רק המתאבן, מבחינת ויידמן; בתחומי הבניין, התשתיות, עבודות הפיתוח, הגינון והשירות המוניציפאלי יש מזה זמן מעבר הדרגתי לשימוש בציוד חשמלי – בין אם המדובר בציוד גינון, טנדרים וכלי רכב מסחריים, כלי עבודה נטענים, בימות הרמה ועוד. בתחומים אלו ועוד מדובר בפוטנציאל בהחלט מרשים, שרק מעורר עוד את השאלה מתי תיכנסנה לשוק זה יצרניות גדולות יותר.
Weidemann eHoftrac

Weidemann eHoftrac


למרות תחילת השיווק החודש (תחילת אפריל) היצרנית לא מפרסמת מחיר רשמי למעט "כ-15-20% גבוה ממחיר ה-Hoftrac 1160 המוכר", עליו מתבסס ה-eHoftrac 1160 החשמלי.