,

מגוב מתקדם חדש לקלאאס

CLAAS Liner 3600
קלאאס הגרמנייה משיקה מגוב סביבוני (רוטורי) גדול וחדש הכולל 4 יחידות נפרדות, והמותאם לעבודה ברוחב שבין 9.90 ל-12.50 מ', לפי הכוונון. המגוב החדש פותח במיוחד על מנת לתת מענה ראוי למכבשי חציר וקומביינים לתחמיץ עדכניים, המציעים יותר ויותר הספק וביצועים, ודורשים ריכוז התבן בהתאם. המגוב החדש נקרא Liner 3600 והוא מחליף בארסנל היצרנית את ה-Liner 3500 המוצא משירות. למרות רוחב העבודה המרשים, המגוב ניתן לקיפול לצורך ניוד מנהלתי לרוחב 3.0 מ' בלבד, כך שניתן לניידו גם על כביש ציבורי.
CLAAS Liner 3600
בדומה לקודמו בשושלת, המגוב Liner 3500, מוצעים גם ב-Liner 3600 החדש מכלולים "מוכחים לאורך שנות שירות ארוכות ואינטנסיביות", כהגדרת אנשי קלאאס, בתוכן השלדה המאסיבית שאף חוזקה כאן, מערכת השימון והגירוז האטומה, שיטת הקוצים הייחודית המוגנת בפטנט Profix והעצמאות של כל יחידת מגוב הנשענת על 4 גלגלים משלה, במטרה לאפשר כיסוי ומעקב אחר פני השדה באופן המיטבי, גם כאשר תנאי השטח אינם חלקים ומפולסים. בקלאאס מדגישים את מיקום הגלגלים בכל רוטור, בצמוד לסיבוב הקוצים המאספים, במטרה לאפשר דיוק מרבי בעבודה מחד, והגנה מקסימאלית על הקוצים מאידך.
Claas Liner 3600 Communicator 2
המגוב החדש Liner 3600 נשלט כמובן מתוך תא המפעיל באמצעות מערכת חדשה של קלאאס, המכונה Communicator II. מערכת מתוחכמת זו מפוקחת ומופעלת באמצעות מסך מגע גדול, וניתן באמצעותה, בין היתר, לתזמן את התרוממות כל מערכת מגוב בנפרד, למשל לצורך סיבוב בסוף השורה; המפעיל יכול – לפי מהירות העבודה – לתזמן את ההשהיה בין הרמת המגובים הקדמיים והאחוריים. עוד נזכיר חיישני עומס ומשקל המוצעים במערכת זו כאופציה והיכולת לכוון גם תוך כדי תנועה את מרווח הגחון – נתון חשוב במיוחד בעת ההובלה משדה לשדה בתנאי שטח.
CLAAS Liner 3600
המגוב הרוטורי החדש קלאאס Liner 3600 נשען על גלגלים שמנים במיוחד במידה 620/40-R22.5 במטרה להציע יציבות גבוהה גם בעבודה בשיפועים, וגם בנסיעה מנהלתית על האספלט. לפניה ליבואנית קלאאס לארץ, לחצו כאן