Gianni Ferrari H440 Gianni Ferrari H440 Gianni Ferrari האיטלקייה מתמחה בייצור ציוד מקצועי לתחזוקת מדשאות ומיני מעמיסים קומפקטיים למגוון משימות. בסוף 2014 הושק ג'ני פרארי H440 החדש, מיני מעמיס טלסקופי המותאם לפעול באזורים צפופים וקשים לתנועה, למרות שהפך לחזק ולגדול בהיצע.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

יבואנית המותג לארץ – חברת ט. ק. שיווק והפצה – החלה בשיווקו וכלים ראשונים כבר נמסרו ללקוחות.Gianni Ferrari H440 Gianni Ferrari H440 ה-H440 החדש מתבסס על סדרה H של היצרנית, שאפיונה הוא בשלדה בצורת H. המשקל העצמי עומד על 1,730 ק"ג ויכולת ההרמה המרבית בכף היא 1,200 ק"ג. הממדים הקומפקטיים – אורך 255 ס"מ, רוחב 126 ס"מ וגובה 211 ס"מ – דומים לממדי יתר הדגמים בהיצע של Gianni Ferrari. הממדים הקומפקטיים מועידים כלי זה – בדומה ליתר הגרסאות בסדרה – לתפקד גם באיזורים צפופים ומוגבלים לתנועה, הן בממד הרוחב והן בממד הגובה.Gianni Ferrari H440 Gianni Ferrari H440 המנוע המשרת בדגם זה הוא 4-צילינדרי מתוצרת קובוטה בנפח 1.5 ל', המציע 44 כ"ס מרביים.
הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית, כאשר בדגם זה מתאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 20 קמ"ש, בהשוואה ליתר דגמי המעמיסים בסדרה, המוגבלים כולם ל-12 קמ"ש. קובי רוזמרין, מנכ"ל ט. ק. שיווק והפצה מדגיש כי המעמיס החדש "הותאם במיוחד לתנאי האקלים בארץ, תוך מתן דגש על מערכת קירור מוגדלת עם קירור שמן הידראולי מכני ולא חשמלי". אצל היצרנית טוענים כי בשיטה זו מקבל הנוזל ההידראולי את הקירור היעיל והטוב ביותר לאורך זמן.Gianni Ferrari H440 Gianni Ferrari H440 ההינע הכפול מבטיח יכולת עבירות גם בתנאי שדה ושטח קשים, והזרועה הטלסקופית מאפשרת הגעה למרחק וגובה של למעלה מ-3.0 מטרים. יציאות הידראוליות המותקנות על מערכת הזרועות מאפשרת חיבור ועבודה עם ציוד הדורש כוח, וההיצע אצל היצרנית הוא רחב ביותר. דגמים ראשונים כבר נמסרו ללקוחות. Gianni Ferrari H440 Gianni Ferrari H440