, ,

טלסקופי חדש למסי פרגוסון

Massey Ferguson 9305 Xtra
מסי פרגוסון מעבה את סדרת המעמיסים הטלסקופיים שלה MF 9000 Xtra עם דגם חדש, המתיימר לשלב בין ביצועים ויכולות מרשימות לעלות תחזוקה וצריכת דלק נמוכה. אל ארבעת הדגמים המוצעים כיום – עם יכולות הרמה של 2.2-3.5 טון, גובה הרמה מרבי בין 5.2-7.0 מ' ומנועים בהספק 75-122 כ"ס – מצטרף דגם חדש בשם MF 9305 Xtra.
בדגם החדש מציע המנוע 100 כ"ס המועברים אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית ושני יחסי העברה מכאניים, המאפשרים, בין השאר, מהירות מרבית של 40 קמ"ש. למעמיס הטלסקופי החדש יכולת הרמה מרבית של 3.0 טון, וגובה הרמה מרבי של 5.8 מ'. התאמתו לסביבת עבודה חקלאית מקורה, לא פעם צפופה ונמוכה, באה לידי ביטוי בין השאר בנתון הגובה בקצה הגג, האומר כאן 2.1 מ' בלבד; זהו אגב גם נתון הרוחב המרבי. כמובן שכמקובל בסגמנט, גם ההיגוי הכפול עוזר במצבי דחק, עם יכולת לצודד רק את הגלגלים הקדמיים, הקדמיים והאחוריים בכיוונים מנוגדים או הקדמיים והאחוריים לאותו הכיוון ("נסיעת סרטן").
Massey Ferguson 9305 Xtra
הספיקה ההידראולית בכלי החדש עומדת על 100 ליטר לדקה. בדומה ליתר גרסאות הסדרה, גם כאן נשלט הכלי באמצעות ג'וי-סטיק מרכזי, דרכו ניתן לשלוט בכל הפרמטרים שיש למעמיס החדש להציע. יחד עם צג דיגיטאלי גדול, המעביר מגוון רחב של נתונים ומדדים אל מול עיני המפעיל, מתיימרת השליטה והבקרה בכלי להיות קלה ונוחה למשתמש.
עוד מצויין על ידי מסי פרגוסון מערכת שיכוך ו"עידון" פעולת המשאבה ההידראולית, במטרה למנוע תנועות חדות ולאפשר פעולה חלקה וזורמת. אחרון חביב נזכיר את האםשרות להכניס את הכלי למצב Eco חסכוני, מצב בו מחשב מרכזי מפקח על גובה הסל"ד במנוע ומהירות הזרמת השמן במערכת ההידראולית בהתאם לעומס ולדרישה, במטרה לחסוך בצריכת הדלק.
לפניה ליבואנית מסי פרגוסון לארץ, לחצו כאן