BKT AGRIMAX SIRIO
יצרנית הצמיגים ההודית BKT משיקה סדרת צמיגי טרקטורים חדשה תחת השם AGRIMAX SIRIO. ההשקה הרשמית תיערך במסגרת תערוכת SIMA בפאריז, בין התאריכים 22 עד 26 לפברואר.

BKT AGRIMAX SIRIO

BKT AGRIMAX SIRIO


בהודעה המקדימה לעיתונות נמסר על ידי אנשי BKT כי סדרת הצמיגים החדשה תוכננה לעמוד בעומסי עבודה קיצוניים ולהציע ביצועים מעולים בכל הקשור לעמידות, אחיזה, ציפה ושרידות לאורך זמן. הצמיגים החדשים מותאמים גם לעבוד עם נגררים כבדים, מבטיחים ב-BKT, הודות לקשיחותם המובנית ועמידותם בפני כוחות פיתול – נקודה מהותית בעיקר כאשר יש לבלום מסה כבדה. ב-BKT מתהדרים גם ביחס רוחב וקוטר המאפשרים כושר ציפה גבוה ומינימום פגיעה בקרקע, עקב דחיסה גבוהה. התנגדות גלגול נמוכה אמורה להשלים את החבילה בשל השפעתה על צריכת דלק נמוכה.
הסדרה כוללת צמיגים קדמיים ואחוריים, כאשר הקדמיים קיבלו דגש נוסף במהלך הפיתוח, לעמידה טובה עוד יותר בפני כוחות פיתול צדדיים במטרה לאפשר אחיזה מיטבית בעת ביצועי פניות – הן על מצע רעוע והן על אספלט.
בשלב זה טרם פורסמו המידות בהן יוצעו הצמיגים החדשים. השיווק באמצעות סוכני BKT ברחבי העולם אמור להתחיל בסמוך להשקה העולמית בפריז, כאמור בסוף בפברואר. יבואנית צמיגי BKT לארץ היא חברת 'ויקטור – חברה לייבוא ושיווק צמיגים' מקרית מלאכי (ללא אתר אינטרנט)