Husqvarna 525HF3S
לא מזמן חשפה הוסקווארנה השבדית, יצרנית ציוד הגינון הגדולה בעולם, את היצע החידושים ל-2015, ובין היתר הוצג גוזם גדר חיה חדש ומאסיבי בשם 525HF3S. עתה משיקה היצרנית את ה-525HF3S החדש ובמקביל מפרסמת מפרט טכני מלא ואף מחיר. ה-525HF3S הוא גוזם גדרות חי המותקן על מוט מאריך, בדומה למערכת המוכרת מחרמשים מנועיים – ובמקביל מתחילה במכירתו בשווקים בהם הוסקווארנה מיוצגת. הלהב הכפול ניתן לכיוון בזוויתו בכדי לאפשר גיזום ישר ובזווית הרצויה גם בגובה שהוא מעל לגובה ידי המפעיל.
Husqvarna 525HF3S
החרמש החדש מיועד לגננים מקצועיים או לבעלי גינות גדולות, הנדרשים לטפל ב'מטראז" ארוך של גדר חיה.
בהוסקווארנה מדגישים כי לא מדובר בשעטנז מוארך על בסיס חרמש מוכר, שפשוט קיבל הארכה בדמות היחידה המניעה והמוט; אנשי היצרנית טוענים כי מדובר בחרמש המאסיבי והקשוח בהיצע מבחינת המכלולים שבו, ובתוך כך מודגשת תיבת ההעברה המתיימרת להיות העמידה והמאסיבית בהיצע היצרנית עם יכולות עמידה בפני עומס כבד ועבודה אינטנסיבית וממושכת ברמה חסרת תחרות.
המנוע בחרמש החדש הוא חד-צילינדרי דו-פעימתי בנפח 25.4 סמ"ק המייצר 1.34 כ"ס ב-8,500 סל"ד מרביים. אורך הלהב הוא 65 ס"מ ומשקל החרמש 6.1 ק"ג. השיווק החל בימים אלו (תחילת ינואר 2015) במחיר הנע סביב 440$ בארה"ב. לפניה ליבואנית הוסקווארנה לארץ, לחצו כאן

1 תגובה
  1. אבי טאוב
    אבי טאוב אומר:

    מקבל את חדשות החקלאות והגינון למיל שלי בעמיר.אני מנהל הסניף בכפס. אוהב את העידכונים והחדשות בענף החקלאות טרקטורים גינון .קראתי שחברת קובוטה מרעננת את סידרת הטרקטורים m בסידרת mx. יש לך במקרה מידע עם הדגם יגיע לארץ.
    בתודה טאוב אבי.

תגובות סגורות