,

צמיג חדש לטרקטורים מברידג'סטון

Bridgstone VT-Tractor
ברידג'סטון היפנית החלה לשווק צמיג חדש לטרקטורים ומיכון חקלאי בשם VT-Tractor. היצרנית מגדירה צמיג זה כ'צמיג פרימיום' איכותי ועמיד, המיועד לכלים וציוד כבד העובד באופן אינטנסיבי ותחת עומס; הצמיג מוגדר כ'פסגת ההיצע' החדש של ברידג'סטון לשימוש חקלאי והוא ממוקם בראש ההיצע מבחינת האיכות והיכולות. הצמיג החדש מבטיח יכולות גבוהות בטווח לחצי אוויר רחב, בכלל זה לחץ נמוך במיוחד, תוך שמירה על תכונות חשובות כמו גמישות, עמידה בפני כוחות פיתול, עמידות הדפנות ועוד. ברידג'סטון מדגישים את שטח המגע הגדול של הצמיג בקרקע יחד עם יכולת האחיזה הגבוהה בכל סוג אדמה, הודות לשילוב מתקדם – כהגדרת היצרנית – של תצורה ומבנה חיצוניים עם הרכב הגומי והמבנה הפנימי של הצמיג.
Bridgstone VT-Tractor
בברידג'סטון גאים בניסויים הארוכים והמפרכים אותם ערכו לצמיג החדש, כאשר בשורה התחתונה הושג חיסכון מהותי בצריכת הדלק בשימוש בצמיג ה-VT-Tractor בהשוואה לצמיגים מתחרים, לטענת אנשי היצרנית.
השיווק מתחיל בימים אלו באירופה ובתחילת 2015 יתרחב לשווקים נוספים בהם ברידג'סטון פעילה. צמיגי ה-Bridgestone VT-Tractor מוצעים למידות חישוק שבין 28" ל-42", במידות מ-VF480/65 R28 ועד VF710/75 R42. לפניה ליבואנית צמיגי ברידג'סטון לארץ, לחצו כאן