,

מיני מעמיסים חדשים מג'י.סי.בי

JCB 150T
ג'י.סי.בי. (JCB) הבריטית השיקה לפני קצת יותר משנתיים את המיני מעמיסים האופניים 135, 155, 175, 190 ו-205, יחד עם ה-150T ,190T ו-205T הזחליליים, וכבר הגיע זמן העדכון והשדרוג. במסגרת הרענון המקיף הראשון של שבעת המיני מעמיסים מודגשת בראש ובראשונה החלפת המנועים בעדכניים, חסכוניים ונקיים יותר. אלו יעמדו מעתה בתקני 3B האירופאים המחמירים. בנוסף, מתעדכנים המיני מעמיסים המחודשים בנקודות רבות נוספות שלטענת אנדי ג'י.סי.בי. מהוות יישום היזון חוזר והערות של לקוחות, שנאספו במהלך השנתיים האחרונות ונועדו מן הסתם להותיר את המוצר תחרותי ואטרקטיבי.
המנועים העדכניים מיוצרים עבור JCB על ידי 'קוהלר' והם עומדים בתקני 3B כאמור, ללא הצורך במסנן חלקיקי דיזל, מה שחוסך זמן ועלויות בתחזוקה השוטפת.

JCB 205

JCB 205


גם מערכת ההפעלה האלקטרו-הידראולית הנשלטת באמצעות ה'גוי-סטיק' בתא המפעיל היא חדשה, ומציעה 3 מצבי עבודה, השונים זה מזה מרגישותם ובמהירות התגובה שלהם; החל בתגובה איטית במיוחד, לעבודה הדורשת דיוק ומשנה זהירות, ועד לתגובה מהירה לעבודות גסות יותר, כמו העמסה, חפירה או פינוי.
תא המפעיל עודכן ושופר בכך שחלק מהמכלולים בתוכו הוחלפו בנוחים וארגונומיים יותר ובסה"כ הוא מתיימר להציע בדגמים המחודשים עוד קצת מרווח, נוחות גבוהה יותר בעבודה ובידוד יעיל יותר בפני רעשים.
JCB 155
בג'י.סי.בי. טענו בשעתו, עת נחשף הקונספט הייחודי, כי כניסה מהחזית, כאשר המפעיל נדרש לעיתים לטפס מעל ציוד המחובר לכלי ולא תמיד בזווית הנוחה והבטוחה ביותר, היא מסוכנת. מכאן הגו אצל היצרנית את הזרוע היחידה, במקום שתי זרועות כמקובל, ובכך נותר הצד השמאלי של הכלי חשוף וללא הפרעה לצורך כניסה ויציאה מתא המפעיל. עדיין, למצבי חירום כמו בעת התהפכות לא עלינו, מוצעת מלפנים יציאת חירום. הודות לכך, מדגישים בג'י.סי.בי. כי במיני מעמיסים "הבטוחים בשוק", כהגדרת היצרנית.
שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!