קביעת שיאים בתחומי החקלאות השונים צוברים עוד ועוד פופולאריות והופכים למקדם מכירות יעיל ההולך ומתפתח; מה שנראה לעיתים כשיאים זניחים או אף ביזאריים, מתברר כמהלך שיווקי יעיל, באמצעותו יכולות היצרניות השונות לקבל את כמה דקות התהילה שלהן, ובכך למקד את תשומת הלב בעשייתן, באיכות מוצריהן או בציוד חדש שברצונן לפרסם.
New Holland T9.615+Brochard Constructeur
מעבר לעניין השיווקי-יחצ"ני, מדובר בסופו של דבר בקטליזאטור הדוחף את התעשייה קדימה. בדומה לתעשיית הרכב, בה מהווה הספורט המוטורי מקדם מכירות מצויין אך גם מאיץ טכנולוגי ובמה לפיתוחים חשובים, המוצאים את דרכם בסופו של דבר למכונית המשפחתית שלכם, כך שבירת שיא בתחום מסויים הופך את המוצר שובר השיא ל"טוב מסוגו". לפחות בעיני רבים. היה זה אנזו פרארי שאמר כי "אני מנצח מרוצים ביום א' בכדי למכור מכוניות ביום ב'", והוא כמובן צדק.
New Holland T9.615+Brochard Constructeur
בחסות יצרנית הצמיגים בבעלות הודית ATG (אליה שייך גם המותג הישראלי אליאנס), יצרנית מפזרות זבל וניו הולנד נשבר בשטח חקלאי ענק בקרבת צ'רניגוב שבאוקראינה שיא העולם ב…פיזור זבל; השטח הוא בבעלות חוות בקר לחלב עצומה ובמהלכו גרר טרקטור פרקי גדול מתוצרת ניו הולנד – T9.615: אחד הטרקטורים הסדרתיים החזקים בעולם – נגרר ייעודי לפיזור זבל מתוצרת Brochard Constructeur הצרפתייה, עם קיבולת של 50 טון במשך 24 שעות ברציפות. לצורך קביעת השיא הועמסו על מפזרת הזבל בכל 'נאגלה' 65 טון זבל. בסה"כ פוזרו בפרק זמן זה 4,217 טון זבל על שטח של 2,218 דונם – שיא שהוכר על ידי ספר השיאים של גינס.

עוד שיאי עולם בחקלאות:
שיא עולם בקציר חיטה
שיא עולם במהירות זריעה
שיא עולם בזריעה ב-24 שעות
שיא עולם בייצור חבילות חציר