Giant V761 – מעמיס חדש עם 75 כ"ס שייבואו נשקל בחיוב, בין השאר הודות להתאמתו לרפתות
חברת ליליה בע"מ מכפר ורבורג מודיעה על קבלת זיכיון היבוא של מעמיסי ג'יאנט (Giant) מהולנד. הזיכיונות התקבלו זה מכבר ועתה מתחיל השיווק בארץ.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

חברת ליליה בע"מ עסקה עד כה בעיקר בייבוא מקביל של צמ"ה משומש ופטישי חציבה הידראוליים של חברת Stelco האנגלייה ומדובר בהתרחבות הפונה הן לשוק הרכב הכבד, הצמ"ה והתשתיות והן לשוק החקלאי, עם מעמיסים המיועדים לפעול בסביבה חקלאית.
מעמיס Giant V6004T Tele
"בשלב ראשון נתמקד במעמיסים במשקלי 2.5 – 6.0 טון" אומר אלון ליליה, בעלי החברה. "טרם החלטנו אילו דגמים ספציפיים נייבא, אך נושא זה ייסגר בקרוב, ומיד לאחר מכן נתחיל בייבוא ובשיווק – הן לשוק התשתיות והבניין והן לשוק החקלאי". אנו נעדכן בפירוט ברגע שרשימת הדגמים תפורסם.
מעמיס Giant V452T HD
מעמיסי Giant נחשבים כסיפור הצלחה ואף מוגדרים לא פעם כ'מטאור' בתחום. ב-1996 הקים טוין ברוק (Toine Brock) בחצר החווה החקלאית של הוריו מפעל קטן לייצור דיזות המשמשות מפזרות דשן נוזלי. ההצלחה היתה מהירה ושנתיים מאוחר יותר החל לייצר נגררים מסוגים שונים כאשר גם בתחום זה הצליחה החברה וגדלה. טוין ברוק מאמין שמקורותיו החקלאיים והיכרותו המעמיקה עם דרישות החקלאים – ומפעילי ציוד באופן כללי – הם שהביאו את היכולות ורמת הביצוע הגבוהות.

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

ב-2001 החלה חברתו – Tobroco (קיצור של Toin Brock Construction) – בייצור מעמיסים קומפקטיים ובינוניים עם דגש על רמות תכנון וייצור גבוהות ומאז מתמקדת בכך; ההצלחה המשיכה ללוות את ברוק, ודי להזכיר כי השנה ירד המעמיס ה-10,000 מפס הייצור וש-Tobroco כבר מייצרת עבור יצרניות פרימיום נוספות (בהן קובוטה) בכדי להסכים כי מדובר במוצר פרימיום איכותי. טוברוקו מייצרת כיום במפעל מודרני ומתקדם ב-Oisterwijk שבהולנד בשטח של 17,000 מ"ר ובנוסף בבעלות החברה מפעל נוסף בהונגריה בשטח של 7,000 מ"ר.
מעמיס Giant V761 T (טלסקופי)
כיום כולל ההיצע 25 דגמים שונים של מעמיסים קומפקטיים, מעמיסים טלסקופיים ומעמיסים בינוניים – רובם משתמשים במנועי קובוטה או דויץ. בנוסף מיוצר ליין רחב של ציוד מתחבר וכלי עבודה המותאמים לכלים של טוברוקו, עם כוונות גדילה והתפתחות נרחבות, תחת הסלוגן "אנחנו נייצר כל מה שהלקוח יבקש".
מעמיס טלסקופי Giant Tendo 4548
נראה כי הזיכיון לייבוא טוברוקו בארץ נופל לידי חברת ליליה בתזמון מוצלח ביותר; זה עתה פרסמה היצרנית ההולנדית את תוכניותיה לעתיד, ומדובר בהיצע רחב, מגוון ועשיר מאי פעם, שיאפשר להציע ציוד וכלים למגוון רחב של שווקים וייעודים. בעתיד הקרוב, אם כן, מתוכננת הרחבה משמעותית של היצע הכלים, כאשר בטוברוקו מפרטים כדלקמן:

27 מעמיסים שונים, במשקלי עבודה של 900 ק"ג ועד 10 טון
14 מעמיסים אופניים טלסקופיים, אף הם במשקלי עבודה של 900 ק"ג ועד 10 טון
6 מעמיסים טלסקופיים ייעודיים עם יכולות הרמה של 4.8 עד 9.5 מ'
3 מעמיסים קומפקטיים פרקיים ברוחב 87 עד 110 ס"מ
4 מעמיסים קומפקטיים במשקלי עבודה של 4.0 עד 10.0 טון
3 עגלות שפיכה (Dumper) במשקלי העמסה של 1.0-5.0 טון