, ,

רפתנים חדשים לטקאוצ'י

יצרנית הצמ"ה היפנית טקאוצ'י משיקה צמד מעמיסים קומפקטיים חדשים, כממשיכי דרכם של המעמיסים הוותיקים – TW65 ו-TW80. מדובר בטקאוצ'י TW65 SERIES 2 במשקל עבודה של 5,155 ק"ג וב'אחיו' הגדול יותר – טקאוצ'י TW80 SERIES 2, השוקל 5,766 ק"ג, לשניהם מנוע דויץ מוגדש טורבו מתקדם המייצר 73 כ"ס ב-2,200 סל"ד. המהירות המרבית הסטנדרטית בשני הכלים מוגבלת לכ-20 קמ"ש, אך ניתן להזמין כאופציה בתשלום "הילוך כביש" מהיר יותר, המאפשר נסיעה מנהלתית עד למהירות המרבית של קרוב ל-40 קמ"ש.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

הממדים הקומפקטיים והמשקל הנמוך יחסית הופכים מעמיסים אלו למותאמים היטב לעבוד בסביבה צפופה לתמרון ו/או רגישה לפגיעה בקרקע או באלמנטים נוספים שמפריעים לעבודה, בכלל זה ברפתות, טוענים אצל היצרנית. מעמיס טקאוצ'י TW80 SERIES 2
דובר טקאוצ'י מסר בעת ההשקה בארה"ב כי הכלים החדשים מציעים שיפור משמעותי בכוח, ביעילות, ביכולות העבודה ובחיסכון בצריכת הדלק. בנוסף בוצעו במעמיסים החדשים שיפורים רבים בסביבת המפעיל, ביניהם מערכת 'ג'וי-סטיק' חדשה ונוחה יותר לתפעול, ממנה ניתן לשלוט גם ביציאות ההידראוליות, יחידת כיסא חדשה ועיצוב מחדש של מתגים וכפתורים לטובת שיפור בארגונומיות.
לשני המעמיסים יכולת הרמה מרבית דומה של 2.6 מ' (ציר הכף). המעמיס החדש טקאוצ'י TW65 SERIES 2 מציע קיבולת עומס רכינה מרבית של 4,164 ק"ג וכוח פריצה מרבי בכף של 5,266 ק"ג. לטקאוצ'י TW80 SERIES 2, עומס רכינה מרבית של 5,766 ק"ג וכוח פריצה מרבי בכף של 6,338 ק"ג.