, ,

קייס וניו הולנד חושפות גרסאות זחלים חדשות

קייס מאגנום Rowtrac קייס מאגנום Rowtrac דיווחנו כאן לא מזמן על תוכניות קייס להשיק מאגנום חדש לקראת 2015, כאשר הטרקטור הבסיסי לכשעצמו לא נושא בשורות חידוש רבות, אך אופציה מעניינת של זחלים הופכת אותו למשהו חדש, שטרם הוצע על ידי יצרנית גדולה בייצור סדרתי. הכוונה כמובן לגרסאות ה-Rowtrac הייחודיות של המאגנום – גרסאות בהן במקום הגלגלים האחוריים מותקנות מערכות זחלים.
קייס התפרסמה עם מערכות הזחלים הייחודיות בדגמי ה'סטייגר' המצליחים שלה – עת הותקנו על טרקטור פירקי כבד וגדול מערכות זחלים במקום גלגלים, ולמעשה עד להשקת המתחרה מבית ג'ון דיר לאחרונה – סדרה 9RX החדשה – ועוד קודם לכם – השקת המתחרה הקנדי מבית וורסטיל (גרסאות ה-Delta Track) היתה קייס ליצרנית היחידה שהציעה תצורה שכזו באופן סדרתי.

קייס מאגנום Rowtrac:

לקראת 2015 תציע קייס את גרסאות ה-340 וה-380 של המאגנום כאופציה עם מערכות זחלים מאחור, שתיקראנה קייס מאגנום Rowtrac. במקביל משיקה החברה האחות הכחולה ניו הולנד, את גרסאותיה לנושא, על בסיס הטרקטורים הכבדים שלה מסדרה T8. בקייס ובניו הולנד טוענים כי הצליחו לפצח את הנוסחה על פיה תשולב מערכת זחלים עם אחיזה גבוהה ודחיסות קרקע נמוכה יחד עם מערכת היגוי קונבנציונאלית (גלגלים רגילים מלפנים) לטובת זריזות, יכולת תמרון, רדיוס סיבוב קטן, נסיעה חלקה ונוחות גבוהה עבור המפעיל. תא המפעיל בגרסאות ה-Rowtrac של המאגנום משוכך באמצעות בולמי זעזועים כסטנדרטי. יחידת הזחלים מסוגלת לנוע מעלה ומטה בזווית של 10 מעלות בכדי להקל את המעבר מעל למהמורות או מכשולים בשטח.קייס מאגנום Rowtrac קייס מאגנום Rowtrac החברה האחות ניו הולנד הפתיעה כאמור עם השקת גרסתה לנושא, כאשר למעשה מדובר באותה הגברת רק בשינוי האדרת; ניו הולנד תציע מערכת זחלים זהה – אך המכונה על ידה SmartTrax – בשלוש גרסאות של הניו הולנד Genesis T8: ניו הולנד T8.380, ניו הולנד T8.410 וניו הולנד T8.435. אצל זו האחרונה מוצעת תיבת הילוכים רציפה כסטנדרט, כאשר ב-T8.410 ניתן לקבל כזו כאופציה, כאשר תיבת Powershift Ultra Command מוצעת כאן כסטנדרט.

ניו הולנד ג'נסיס T8 SmartTrax:

מערכות הזחלים אצל שתי היצרניות הן כאמור זהות, ונבדלות רק בשמן: Rowtrac עבור קייס ו-SmartTrax ב'ניו-הולנדית'. הזחלים מוצעים ב-4 מידות רוחב גומי שונות – 16, 18, 24, 28 או 30 אינץ' (40.6 עד 76.2 ס"מ) וברוחב שורות של 20, 22, 30, 34, 36, 38 או 40 אינץ' (50.8 עד 101.6 ס"מ). כדוגמה נותנים בקייס/ניו הולנד שטח מגע של מערכת זחלים אחורית ברוחב 24" (כ-61 ס"מ) הגדול ב-65% ביחס לשטח המגע שתופס צמיג אחורי יחיד במידה 710/75R42, או מערכת בה זחל הגומי הוא ברוחב 18" (45.7 ס"מ) המציעה שטח מגע בקרקע הגדול ב-35% ממערכת גלגלים אחוריים כפולה, בה שני גלגלים במידה 480/95R50 בכל צד.ניו הולנד GENESIS T8 SmartTrax ניו הולנד GENESIS T8 SmartTraxבניו הולנד ובקייס מדגישים את היתרון המשמעותי ביותר מבחינתם במערכות הזחלים החדשות, והוא בעובדה כי ניתן להתחיל בעיבודים הכבדים מוקדם ומאורח יותר בעונה, הודות ליכולת העדיפה להיכנס לשטח שאינו יבש דיו לעיבוד עם מערכות צמיגי גומי קונבנציונאליות. עוד טוענים בקייס/ניו הולנד כי יעילות מערכות הזחלים הן כה גבוהות עד כי ניתן להימנע ברוב המצבים מהתקנת 'דאבל ג'אנט' מלפנים – נתון בעל השלכות כספיות ברורות.ניו הולנד GENESIS T8 SmartTrax ניו הולנד GENESIS T8 SmartTrax את מעמד השקת גרסאות הזחלים החדשות עבור כלי העיבודים הגדולים של קייס וניו הולנד ניצלו ב-CNH, החברה האם, לעדכון תאי המפעיל. לקראת 2015 מוצעת יחידת גג חדשה, הכוללת תאורה יעילה מבעבר המציעה שטח כיסוי גדול יותר, יחד עם שינויים עיצוביים קלים. קייס מאגנום Rowtrac קייס מאגנום Rowtrac