קבוצת ארגו האיטלקייה (Argo Group) הודיעה על הקמת מפעל ייצור והרכבה חדש לטרקטורים מבית לנדיני בברזיל; לנדיני (Landini) היא חברה-בת של ארגו ו'אחות' ליצרניות הטרקטורים מק'קורמיק (McCormick) ו-ואלפדאנה (Valpadana). המפעל מוקם ב-Belo Horizonte – בירת מחוז Minas Gerais – בהשקעה מדווחת של כ-13 מיליון דולר ועם צפי להעסיק כ-120 עובדים. בלנדיני מתעתדים לייצר טרקטורים בטווחי הספק שבין 60 ל-180 כ"ס לשוק המקומי ולמדינות נוספות בדרום אמריקה. האזור בו מוקם המפעל לייצור טרקטורים של לנדיני נבחר גם על ידי פיאט ו-XCMG הסינית לשמש בסיס לייצור והרכבה מקומיים של צמ"ה בעיקר בשל הנגישות הנוחה וכוח האדם הגדול המתגורר בו. טרקטור לנדיני בברזיל. הייצור המקומי יהיה בטווחי הספק שבין 60 ל-180 כ"ס
הקמת המפעל מהווה צעד ראשון מצד ארגו להפוך את מותגי החברה לבינלאומיים, עם ייצור מקומי לשווקים השונים. במקביל להקמת המפעל החדש – הראשון שלה מחוץ לאיטליה – מקימה לנדיני רשת סוכנים ונותני שירותים בברזיל, תהליך שאמור לחזור על עצמו במדינות דרום אמריקאיות נוספות אליהן תשווק לנדיני ממפעלה החדש, כמו גם במדינות נוספות בעולם שם לנדיני מתכננת ייצור טרקטורים. בחברה טרם פרטו באילו מדינות נוספות מדובר.
קבוצת ארגו סיימה את 2013 עם הכנסות של 480 מיליון יורו – שיפור קל ביחס לנתוני 2012 שהסתכמו בכ-473 מיליון יורו. במקביל להתרחבות העולמית המתוכננת – כשהקמת המפעל בברזיל היתה צעד ראשון שלה – מתעתדת היצרנית להרחיב את היצע הכלים שהיא מייצרת; כיום כולל היצע הטרקטורים החקלאיים של לנדיני/מק'קורמיק כלים בטווחי ההספק שבין 60 ל-220 כ"ס (ואלפדאנה מייצרת טרקטורים קומפקטיים יותר). החברה דיווחה בעבר על תוכניות להציע טרקטור עם עד 300 כ"ס כמו גם הקמת מפעלי ייצור ביבשות נוספות.