, ,

שני קולטיבטורים חדשים מאמזון

אמזון Cenius 5003-2-TX אמזון הגרמנייה (Amazone) משיקה צמד קולטיבטורים חדשים המצטרפים למשפחת ה-Cenius TX שלה. עד כה כללה הסדרה החדשה יחסית (הוצגה באגריטכניקה 2013) 2 דגמים, ברוחב עבודה של 6 ו-7 מ'. הדגמים החדשים – Cenius 4003-2 TX ו-Cenius 5003-2 TX – מציעים רוחב עבודה של 4 ו-5 מ' בהתאמה, כך שכיום כולל ליין הקולטיבטורים העדכני של קוהן דגמים בטווחי הרוחב שבין 4 ל-7 מטרים.
סדרת הקולטיבטורים Cenius TX מתבססת על מסגרת קורות פלדה ומערכת הרמה הידראולית עם גלגלים לצורך קביעת עומק העבודה כמו גם לאפשר הובלה בגרירה. כל דגמי הסדרה ניתנים לקיפול לצורך הובלה. המסגרת היא בגובה 80 ס"מ והשיניים מחוברים לקפיץ קשיח המייצר כוח מתיחה של 600 ק"ג ומהלך של 300 מ"מ. לטענת אנשי קוהן הן תכנון תצורת השיניים, החיבור והמיקום בתוך המסגרת מאפשרים פעולה יעילה בכל תנאי, כולל מעבר קש חלק ואוורור הקרקע באופן אופטימאלי. אנשי קוהן טוענים עוד כי מבנה הקולטיבטורים מסדרה Cenius TX מאפשר עבודה תחת עומס קיצוני ללא חשש, וזאת הודות להרכב הפלדה ממנו עשויות השיניים ומערכת החיבור והקפיץ המשלימים אותו. כפועל יוצא מתאים הקולטיבטור לעבודה מהירה גם בתנאים קשים. אמזון Cenius 5003-2-TX
ליישור הקרקע לאחר העיבוד מוצעת שורה של דיסקים המחוברת מאחורי הקולטיבטור אותם ניתן להזמין משוננים או חלקים. בנוסף, מוצע מגוון של גלילי יישור לבחירה, המחוברים בחלקו האחורי של הקולטיבטור ושיחד עם גלגלי הנחייה הקדמיים מאפשרים את קביעת עומק הקילטור באופן הידראולי.
לפניה ליבואנית אמזון לארץ, לחצו כאן