, ,

טרקטור LS – 'אולטרה' במקום U

טרקטור LS U60; גרסאות ה-Ultra מתבססות על דגם זה ונראות זהות חיצונית 'טרקטורם' מרמת יוחנן, יבואנית טרקטורי LS מקוריאה לארץ, החלה בשיווק שני דגמי טרקטור חקלאי חדשים בשם Ultra 55 ו-Ultra 65.
בדומה ל-LS Plus 100 שיועד לענות על דרישות השוק האירופאי בכלל והטורקי בפרט לטרקטור חזק יותר, כך "נולדו" גם צמד דגמי ה'אולטרה' – כתוצאה מדרישה גוברת בשוק הטורקי הענק.
"לאחר מסע שכנועים בשיתוף עם התורכים, היצרן נענה לבקשותינו והחל לשווק את הדגמים הנ"ל" מסביר מוטי חורש, מנכ"ל 'טרקטורם'. "אנחנו מקווים שהטרקטורים החדשים-מוכרים הנ"ל יהוו פתרון מצטיין בבחינת עלות–תועלת לחקלאי". דגמי ה-Ultra החדשים פונים בעיקר לרפתנים, אך גם לחקלאים הנדרשים לכלי רב תכליתי (בתמונה: טרקטור LS U60)
דגמי ה-Ultra מוצעים כאמור בשתי גרסאות – ה-Ultra 55 עם 57 כ"ס וה-Ultra 65 עם 62 כ"ס. ב'טרקטורם' מסבירים כי מדובר למעשה בשדרוג דגם ה-LS U60 המוכר ששווק בהצלחה בעיקר לרפתנים – לרוב עם מעמיס קדמי – כאשר בדגמי ה-Ultra המנוע והמצמד חוזקו (מיצובישי עם מצמד קרמי) וכושר ההרמה בזרועות שופר מ-1,852 ל-2,220 ק"ג. המנוע הוא מתוצרת מיצובישי ומצוייד בהזרקת דלק ישירה. מוטי חורש מוסיף: "דגמי ה'אולטרה' החדשים מצטרפים לקו המוצרים החדש של LS הכולל גם את ה-LS פלוס 100 החדש, המצוייד בתיבת הילוכים 'פאוור-שאטל' ומערכת הרמת זרועות אחוריות אוטומטית בסוף שורה, עם סיבוב ההגה (EHL)". לפניה ליבואנית טרקטורי LS לארץ, לחצו כאן