, ,

'ריקוד המכונה' מכסחת דשא על פי קובוטה

קובוטה משיקה מכסחת מקצועית "סיבוב במקום" (Zero Turn Radius – ZTR) חדשה בשם ZD326H המצטרפת אל פסגת היצע סדרה Z300 המוכרת. ה-ZD326H מצוידת במנוע קובוטה בנפח 1,123 סמ"ק המייצר 26 כ"ס מרשימים המעבירים כוחם אל מנגנון הכיסוח ומנגנון הנסיעה בנפרד, באמצעות מערכת הידרוסטאטית כפולה.

טרקטורון כיסוח קובוטה ZD326H טרקטורון כיסוח קובוטה ZD326H

בקובוטה מציינים כי שולחן הכיסוח הרחב (72", כ-183 ס"מ) הוא חדש לגמרי בדגם זה, ותוכנן להציע עמידות וחוזק מרביים יחד עם מבנה המאפשר למקסם את פעולת הכיסוח ולאסוף באופן היעיל ביותר את הגזם ולהסיתו באמצעות המשפך הייעודי הצידה. הסכינים מונעות כאן באמצעות גלי הינע, עומק השולחן 6" (כ-15 ס"מ) וכל השולחן תוכנן לצרוך מינימום אנרגיה במטרה לחסוך בצריכת הדלק. ניתן לכוון את גובה הכיסוח מאינצ' אחד (2.54 ס"מ) ועד 5 אינץ' (12.7 ס"מ) במרווחים של רבע אינץ' (6.35 מ"מ).
המכסחת החדשה ZD326H טופלה גם בקנקן ולא רק במה שבתוכו, וכך מתווסף לעיצוב חדש, המשופע קווים מעוגלים ועיצוב חמוקיים חדש גם בפלסטיקה עדכנית, הכוללת את חיפויי הגלגלים, מדרס הרגליים, ידיות האחיזה ופאנל התפעול. המושב חדש כאן ומתיימר להציע מסעד נוח ויעיל במיוחד, שתוכנן לאפשר עבודה ממושכת על גבו בנוחות וללא מאמץ – כך קובוטה.
לפניה ליבואנית קובוטה לארץ, לחצו כאן

עוד 'בלרינה' מתוצרת קובוטה: סדרה Z700