,

גם שברולט בקשוחים

שברולט סילבראדו High Country HD

לא מזמן סיפרנו לכם על הגרסה הקשוחה של הטנדר לבית קרייזלר 'ראם', המכונה ראם פאוור וואגון. עוד אפשר לחשוב שהראם הסטנדרטי הוא מכונית ברבי ענוגה, אבל מסתבר שהשקת גרסת שרירים קשוחה-עוד-יותר לא מזיקה לתדמית ומן הסתם גם בסופו של תהליך למכירות.
עכשיו הגיעה תורה של GM להזכיר לכולנו שגם הם יודעים לייצר טנדרים גיבורים – ואם צריך, גם מפנקים. לתזכורת קוראים שברולט סילבראדו High Country HD (האותיות HD מסמלות Heavy Duty) וזו הפעם הראשונה ששברולט מציעה גרסת פרימיום מאובזרת ויוקרתית לטנדר העבודה הקשוח שלה. בדומה לראם פאוור וואגון כך עומד גם מאחורי גרסה זו לא מעט היגיון, שכן היא מציעה את מיטב הפינוקים והנוחות שאפשר למצוא ברכב אמריקאי שכזה, לצד קשיחות, שרידות ויכולות מרשימים עוד יותר מ"סתם" סילבראדו כפול הנעה. במילים אחרות, המסר פשוט: אם אתם מבלים שעות בטנדר ובשטח – שווה לכם לבדוק את האופציה הזו של שברולט.

שברולט סילבראדו High Country HD

שברולט סילבראדו High Country HD מוצעת עם 3 מנועים לבחירה: 6.0 ליטר V8 בנזין עם 380 כ"ס; אותו המנוע אך בגרסת bi-fuel במאפשרת בחירה – באמצעות לחיצה על כפתור – בין צריכת בנזין לגז; 6.6 ליטר V8 טורבו-דיזל עם 397 כ"ס.
גרסת ה-High Country HD נבדלת מסילבראדו סטנדרטית מכל כיוון וזווית. הסבכה הקדמית ('גריל') מצופה כרום וכך גם מגן הגחון המשובץ בפגוש הקדמי הענק – הצבוע בצבע המרכב. מוכרמים הם גם חישוקי ה-20" הענקיים הייחודיים לגרסאות אלה וספי מדרגות הדריכה לכניסה ויציאה לרכב. כמובן שסמלים רלוונטיים מפוזרים הן מבחוץ והן מבפנים, ובתוך תא הנוסעים קשה עוד יותר להתבלבל בין גרסה זו ל"סתם" סילבראדו: ריפוד העור בצבע חום מיוחד מצפה כורסאות מרווחות ונוחות הכוללות קירור וחימום פנימיים.

שברולט סילבראדו High Country HD

בתוך ריפודי העור המצפים את משענות הראש מוטבע הכיתוב High Country והאבזור הסטנדרטי כולל כמובן גם מסך מגע גדול (8") ומערכת שמע איכותית מבית Bose. כאופציה ניתן לקבל גג נפתח, מערכת ניווט אינטגראלית ומסכי LCD בגב משענות הראש הקדמיות, לטובת היושבים מאחור. חבילת High Country Premium תוסיף בין היתר גלגל הגה מצופה עור ומחומם ואשרות לכוון את גובה הדוושות באופן חשמלי.
מאחר ובסופו של דבר מדובר הרי בטנדר לעבודה, כוללת רשימת התוספות מראות מיוחדות לנגרר הניתנות לכיוון באופן חשמלי והמחוממות למניעת אדים או היווצרות קרח. שברולט סילבראדו High Country HD מסוגל לגרור כ-8.9 טון בנגרר סטנדרטי, ועד 10.4 טון עם מתקן גרירה מיוחד המותקן בתוך הארגז.

הסילבראדו High Country מסוגל לגרור כמעט 9 טון עם נגרר רגיל, וכ-10.5 טון עם חיבור מיוחד לנגרר המותקן בארגז המטען

גרסאות הסילבראדו High Country HD מוצעות עם הינע כפול, קבינה כפולה ועם או בלי חישוקים כפולים מאחור. שיווק גרסאות ה-High Country יחל במהלך החודשים הקרובים. לפניה ליבואנית שברולט לארץ, לחצו כאן