,

פרטים ראשונים: מסחריות חדשות לאופל ורנו

אופל ויווארו 2015. המסחרית ה"גרמנייה" תיוצר כאופל במפעלי רנו וכ'ווקסהול' לשוק הבריטי בלוטון, אנגליה אופל הגרמנייה ורנו הצרפתייה החלו במסע יחסי הציבור לקראת השקת הדור הבא – השלישי בשושלת – של המסחריות הכה-חשובות עבורן – אופל ויווארו (Vivaro) ורנו טראפיק (Traffic). ההשקה המלאה צפויה להתרחש בעוד חודשים ספורים, בתחילת הקיץ הקרוב, ובשלב ראשון משחררת כל אחת מהיצרניות במקביל איור של המסחרית המיועדת, על פיו ניתן לקבל תמונה פרטנית למדי לפחות אודות העיצוב המיועד.
למרות פלטפורמה משותפת וייצור משותף במפעל רנו ב-Sandouville צרפת עושות שתי היצרניות מאמץ גדול עוד יותר מבעבר לבדל בין המסחריות לפחות בעיצובן. אצל שתי המסחריות המיועדות – כך מובן מהאיורים שפורסמו – מיושמים ביתר שאת קווי העיצוב העדכניים המאפיינים את המכוניות המשפחתיות של רנו ואופל. אמנם מדובר באיורים, אך בהחלט ניתן להתרשם שעיצוב הדור הבא של המסחריות דנן יהיה בהחלט דרמטי ומתקדם בהשוואה לדור הנוכחי, שגם הוא לא ממש סבל ממראה אנמי או מיושן. רנו טראפיק – הדור הבא. רנו ואופל שותפים בפיתוח הטראפיק והויווארו ושתיהן תיוצרנה אצל רנו בצרפת. בשלב זה לא פורסם כל מידע טכני
מעניין לראות כי שתי היצרניות בחרו לפרסם קודם לכל רמזים לגבי המראה והעיצוב – עוד בטרם פורסם פרט טכני ראשון אודות הויווארו והטראפיק הבאות. ללמדנו עד כמה גם בעולם כלי הרכב המיועדים בראש ובראשונה לעבודה – לקנקן חשיבות לא פחותה מתוכנו. ואכן, כאמור, בשלב זה לא פורסמו פרטים כלשהם אודות צפי המנועים, תיבות ההילוכים או הממדים של צמד המסחריות החשובות.