,

טקאוצ'י מעלה הילוך בתחום המיני-מעמיסים

טקאוצ'י היפנית (Takeuchi Mfg. Co., Ltd) משיקה את המיני-מעמיס TW40 – מהדורה מעודכנת של דגם בשם דומה שיוצר עד כה, אך לראשונה עם תא מפעיל סגור וממוזג. טקאוצ'י מתמחה בכלי צמ"ה קומפקטיים והמוצר החשוב והעיקרי שלה הוא ליין המחפרונים הזעירים המהווים חלק ניכר מסך מכירות החברה בעולם. מיני מעמיס טקאוצ'י TW40
המיני מעמיסים, סוג מעמיסים שהיווה עד לא מזמן נישה זניחה למדי בסגמנט, הופכים לפופולארים ונפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות. היכולת לדחוס כיום טכנולוגיה מתקדמת עם ביצועים מרשימים בחבילה קטנה, יחד עם הדרישה ההולכת וגוברת לכלים קומפקטיים, יעילים וחסכוניים, הופכים מיני-מעמיסים ליותר ויותר נדרשים.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

רוב היצרניות שכיום נהנות מהפריחה בתחום הן עדיין יצרניות קטנות יחסית, בעיקר עם ניסיון בתחום החקלאות – שם מהווים המיני-מעמיסים (בעיקר באירופה) כלים חשובים יותר ויותר, ולא בכדי; עם המעבר משיטות חקלאות וותיקות יותר, הכוללות חוות ומשקים בהם מבנים וחצרות צפופים לא פעם, לחקלאות מתקדמת ומודרנית עם טכנולוגיה עכשווית מתגלית לא פעם בעיתיות של ממש. כאשר אותן חוות או משקים נבנו, לא נלקחו בחשבון כלים ממונעים מודרניים כפי שישנם כיום. בתכנון השביל בין האסם לרפת, או גובה גג הדיר, למשל, לא נלקחו בחשבון מעמיס שינוע ביניהם או תחתם. מעמיסים קונבנציונאליים מן הסתם לא מתאימים למשקים כאלו, ולא רק בשל ממדיהם – גם העלויות לא תמיד כדאיות. ומשקים כאלו, המשלבים בין עבר לעתיד, יש לא מעט באירופה. כיום מסוגלים לא מעט מיני-מעמיסים לתפקד במבנים צפופים תוך הפגנת יכולות שהיו שייכות בעבר לכלים גדולים בהרבה, עם ביצועים מרשימים ותוך הפגנת זריזות וירטואוזית בתנאי צפיפות. אבל, ניתן להניח שזה רק עניין של זמן עד שיצרניות גדולות ייכנסו לשוק של המיני-מעמיסים, שכיום הופכים לנדרשים יותר ויותר הן בתחום החקלאי, הן בעבודות בניין, תשתיות, כבישים, משתלות ושירותים מוניציפאליים.
מיני מעמיס טקאוצ'י TW40
טקאוצ'י משיקה, כאמור – באמצעות הסניף האמריקאי שלה – את ה-TW40 החדש, מיני-מעמיס השוקל כ-3,300 ק"ג ואורכו בבסיס הגלגלים כ-154 ס"מ בלבד. הינע כפול והיגוי פריק מוצעים גם כאן, כמקובל בסגמנט, ומערכת הידרוסטאטית ותיבה עם 2 מהירויות (עד 6.5 או עד 20 קמש מרביים) אחראיות על העברת הכוח אל הגלגלים. מנוע פרקינס מתקדם (עומד ב-Tier 4) מייצר 39.4 כ"ס, בין השאר הודות למגדש טורבו. המנוע מגובה במערכות קירור מים ושמן מוגדלות ומוגברות לטובת שיפור היעילות בעבודה מאומצת ולאורך זמן. ה-TW40 מסוגל להרים 1,200 ק"ג בכף ומציע עומס רכינה סטטי של 2,650 ק"ג ועומס רכינה בסיבוב מלא של 2,400 ק"ג. גובה ההרמה המרבי הוא 294 ס"מ (מחושב עד לציר הכף).

עוד חדשות על מיני מעמיסים באתר:
Weidemann לקראת השקת מעמיס חשמלי
Turboloader – מעמיס זעיר (כמעט) לכל מטרה
חדש בארץ: CSF Multione qtrak
מעמיסי אטלס – חידושים ל-2013