,

תערוכת יבול שיא – התמונות

היום (6.11.13) נערכה תערוכת 'יבול שיא 2013' בגן הלאומי במעיין חרוד. התערוכה אורגנה על ידי העיתונים 'קו למושב' ו'הזמן הירוק' מבית 'מעריב' וכללה עשרות מציגים ועל פי הערכה בלתי רשמית שלנו – משכה אלפי מבקרים, חקלאים והעוסקים בתחומים קרובים מרחבי הארץ.
למרות כמות המבקרים הגדולה ומאות אם לא למעלה מכך כלי רכב, קיבלנו הרושם שהעסק פעל בצורה מאורגנת ומסודרת, עם הכוונה ברורה ויעילה לכניסה, לחנייה וליציאה. שטח התצוגה הקטן יחסית אפשר מעבר אצל כל המציגים בקלות ובנוחות, ללא הצורך לכתת רגליים בהליכות ממושכות.
על חלק גדול – אם לא על רוב – המוצגים והחידושים בתערוכה כבר קראתם כאן באתר, ועל מה שטרם דיווחנו, נדווח בעתיד בפירוט. בסה"כ קיבלנו רושם חיובי ו"תמורה מלאה" לזמן ולמאמץ להגיע ולהסתובב בין שפע המציגים. נתקלנו בלא מעט חידושים והפתעות בדמות טרקטורים, מיכון וציוד חדשים שטרם ראינו בארץ. משיחות בלתי פורמאליות עם לא מעט מציגים – נראה כי גם אצלם נרשמו סיפוק ושביעות רצון.
לפניכם גלריית תמונות מהתערוכה, בתקווה שהצלחנו להעביר ולו חלק מהחוויה והחידושים עבור אלו שלא ביקרו בתערוכה מכל סיבה שהיא. ואם ביקרתם בתערוכה – כנסו, אולי "תפסנו" גם אתכם…
התמונות צולמו על ידי רונן טופלברג (למי שלא מכיר – כנסו מכאן לאתר שלו) ונראה כי הן מעבירות היטב את האווירה והתמונה הכוללת.

no images were found