,

פרטים ראשונים: MU-X – ה"איסוזו D-Max" למשפחה

איסוזו MU-Xאיסוזו מוכרת בארץ בעיקר הודות לטנדר המצליח שלה – ה-D-Max, הנמכר ביותר בסגמנט מזה עידן ועידנים. היצרנית היפנית הקטנה (יחסית), המוכרת כמומחית לכלי רכב מסחריים וטנדרים בעולם, חושפת היום (3 בנובמבר) באוסטרליה את ה-MU-X הכל-חדש, SUV מגודל המוצע עם 7 מושבים ובהינע 2×4 או 4×4. לא רק העיצוב – בעיקר החזית – דומים לפרצוף ה-D-Max החדש, אלא גם לא מעט ממה שחבוי מתחת לפח מושאל מהטנדר המצליח.איסוזו MU-X
באיסוזו מייעדים את ה-SUV המגודל (לא נמסרו פרטי אורך רשמיים) כמתחרה זול יחסית בסגמנט, עם תג מחיר המתחיל בכ-40,500$ אוסטרלי לגרסת ה-2×4 וכ-53,500$ אוסטרלי לגרסת ה-4×4. לשם ההשוואה – טויוטה לנד קרוזר (פראדו) בגרסה ארוכה עולה כ-90,000$ אוסטרלי.
האבזור הסטנדרטי נדיב יחסית וכולל מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים, תמיכה ב- iPod ובלוטות', וברשימת האופציות תמצאו מסך DVD בקוטר 10", רמקולים בתקרת הרכב וריפוד עור. בסה"כ ניתן יהיה לבחור מבין 3 רמות אבזור שונות.איסוזו MU-Xאיסוזו MU-X
בשלב זה מדווחים באיסוזו על מנוע אחד איתו יימכר ה-MU-X וגם הוא מוכר מה-D-Max: טורבו-דיזל 4-צילינדרי בנפח 3.0 ליטר עם 174 כ"ס ומומנט מרבי של כמעט 39 קג"מ כבר ב-1,800 סל"ד. הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים בלבד (בגרסאות ה-2×4) או אל כל הגלגלים בגרסאות כפולות ההנעה באמצעות תיבה ידנית או אוטומטית, שתיהן עם 5 מהירויות. הגרסאות האוטומטיות מוצעות כסטנדרט עם מערכת לעזרת זינוק בעליה ומניעת דרדור לאחור. באיסוזו טרם פרסמו מועדי תחילת השיווק. לקבלת פרטים נוספים מיבואני איסוזו לארץ, ניתן ללחוץ כאןאיסוזו MU-Xאיסוזו MU-X