,

מעמיס חקלאי חדש לג'י.סי.בי

ג'י.סי.בי הבריטית תחשוף במהלך תערוכת אגריטכניקה 2013 שתיערך בנובמבר הקרוב בהאנובר שבגרמניה את המעמיס העדכני ביותר שלה המיועד לחקלאים: ה-Farm Master 413S החדש. הדגם החדש מחליף בהיצע את ה-412S הוותיק היוצא לגמלאות.

מעמיס אופני ג'י.סי.בי. Farm Master 413S Agri

את מנוע ה-Dieselmax בנפח 4.4 ליטר ששירת ב-412S מחליף ב-Farm Master 413S החדש מנוע מסדרת ה-Ecomax של ג'י.סי.בי בנפח 4.8 ליטר, המציע עם 145 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ עלייה של 12% ו-3% בהתאמה.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

המערכת ההידראולית מציעה תוספת ספיקה משמעותית עוד יותר – +23% ביחס למערכת ששירתה ב-412S – עם נתון של 156 ליטר/ד' עתה. בג'.סי.בי מדגישים כי המערכת ההידראולית ב-Farm Master 413S הנה חדשה וכוללת חלוקת עוצמת הספיקה באופן המפריד בין מערכת ההיגוי למערכת ההרמה כך שהאחת אינה מושפעת מהעומס המופעל על רעותה. המערכת החדשה גם מבטיחה לחץ קבוע בכל יציאה הידראולית, בעיקר על מנת להקל על העבודה עם ציוד רתום הדורש לחץ הידראולי (מהפכים, מטאטא כביש, קודחי בורות וכיו"ב).

עוד על מעמיסים אופניים קומפקטיים לחקלאות באתר:
ג'י.סי.בי. TM 320 ו-TM 320 S
ג'ון דיר 204K ו-304K
טרקס TL 120
קומטסו WA70-7
קטרפילר 924K
וולבו L45G ו-L50G

מעבר לשיפורים המכאניים מתהדר המעמיס האופני החדש של הבריטים בתא מפעיל שעבר רענון מקיף ועמוק שנועד להקל ולהנעים את חיי המפעיל, גם לאורך זמן רב. לדברי היצרנית שטחו גדל לטובת מרווח משופר והבידוד בפני רעשים שופר ביחס לדגם המוחלף. עוד שיפורים בתא המפעיל כוללים לוח מחוונים חדש מול פני המפעיל, במיקום נוח ונגיש מבעבר ועם תוספת מידע וצגים, עיצוב הפנים והשימוש בחומרי הדיפון והריפוד שונו אף הם, שדה הראיה לאחור שופר הודות לעיצוב מחדש – משופע וצר יותר – של חופת המנוע, ה'כנפיים' מעל לגלגלים מחומר פלסטי גמיש ושחור רחבות מבעבר ומותאמות לחסום העפת לכלוך מעלה לכיוון החלונות בשימוש כל סוג צמיג אופציונאלי, ואחרונה חביבה – תוספת (בתשלום) של בקרת אקלים אוטומטית המיועדת לתפקד בכל תנאי אקלים.

למדור חדשות המעמיסים באתר – לחצו כאן