,

סטנלי מציגה: מלחצי כיס

מלחציים פריקים של סטנלי, מותאמים "להתלבש" על קרש במידה 10x5 ס"מיצרנית כלי העבודה הנודעת סטנלי (Stanley) משיקה מוצר חדש שנראה מתאים היטב להגדרה – "פשטות = גאונות"; מדובר בסה"כ במלחציים, אבל כאלה שניתן לאחסן בתא הכפפות בטנדר, לזרוק לארגז הכלים או להכניס במגירה מתחת למושב בטרקטור. הרעיון הוא בכך שבמקום לסחוב יציקת ברזל כבדה הוסבו כאן המלחציים לשני חלקים, כאשר כל חלק "מתלבש" על קורה במידה הנפוצה ש 2×4 אינצ' (כ-5×10 ס"מ) – מידה המאפיינת קרשי עץ נפוצים למדי, מהסוג שאפשר למצוא בכל אתר בניה, מוסך, מחסן ביתי, לא שכן נגרייה ומחסן עצים. למעשה, ניתן לאלתר מלחציים כמעט בכל מפתח שתרצו – הכל תלוי באורך הקרש שתמצאו, וכמובן שניתן לאחסן יחד עם שני החלקים גם קרש או שניים שחתכתם מראש, במידה/ות הרצויות. התקנה הפוכה של שני חלקי המלחציים תהפוך אותם למכשיר מתיחה באמצעות הלחץ הפונה כרגע כלפי חוץ.

מלחציים פריקים של סטנלי

מלחציים פריקים של סטנלי


בסטנלי לא מייעדים את המלחציים הקומפקטיים הללו – STHT83166 שמם – כחלופה למלחציים הכבדים, המוכרים והעשויים ברזל כבד והמותקנים באופן קבוע במחסן או במוסך, אלא כמשהו נייד, זמין בכל מקום ובמיוחד נוח וקל לשימוש בשטח, בשדה או הרחק מהמוסך הביתי המאובזר. בחזקת "טוב שיהיה בארגז", בדיוק כמו מגבה ה"היי-ליפט", רצועת הגרירה, הפנס וכמובן – ערכת הקפה.
סטנלי נקראת כיום למעשה בשמה המלא Stanley Black & Decker, Inc. וזאת לאחר השלמת האיחוד ב-2010 עם ענקית כלי העבודה החשמליים בלאק & דקר. מטה הקונצרן ממוקם בקונטיקט שבארה"ב וכיום מדובר בקונצרן המגלגל מחזורי מכירות של למעלה מ-10 מיליארד דולר בשנה, מעסיק למעלה מ-45,000 עובדים בעשרות מפעלים ברחבי העולם ומאגד תחתיו עשרות יצרניות בתחומים שונים.
לקבלת פרטים נוספים על המלחציים הקומפקטיים של סטנלי, ניתן לפנות ליבואן המותג לארץ, בלחיצה כאן