,

פרטים ראשונים: משאית חלוקה חדשה לניסאן

משאית ניסאן NT500

ניסאן חושפת תמונות בודדות ופרטים ראשונים אודות משאית החלוקה הקלה העתידית שלה – ניסאן NT500 – שייצורה יחל לקראת סוף שנה זו. למעשה מדובר בסדרת משאיות במשקל כולל מותר של 3.5 עד 6.5 טון, שתוצענה עם אפשרות בחירה מבין חמישה אורכי בסיס גלגלים שונים – מ-280 ועד 430 ס"מ; אורכה הכולל של הגרסה הארוכה ביותר יגיע לכדי 823 ס"מ. כל דגמי ה-NT500 יוצעו עם חישוקים כפולים בכל צד מאחור והמשאית תוכננה ותוצע כבסיס למגוון מרכבים אותם ניתן יהיה להתקין על גרסאות השלדה החשופה, שתוצענה אף הן.

משאית ניסאן NT500 - סביבת הנהג

ניסאן תציע את דגמי ה-NT500 עם אפשרות לבחירה מבין שני מנועים שבהיצע; הראשון הוא טורבו-דיזל 3.0 ליטר של העומד בתקני יורו 6 והמייצר 150 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. השני הוא מנוע חדש ומתקדם יותר, אף הוא בנפח 3.0 ליטר אך הודות לצמד מגדשי טורבו וטכנולוגיה נוספת מציע 176 כ"ס ומומנט מרבי של 55 קג"מ. מנוע ה-150 כ"ס מוצע עם תיבה ידנית בעלת שש מהירויות, בעוד שבמנוע החזק יותר ניתן לבחור בין תיבה דומה לבין תיבה אוטומטית, אף היא עם שישה הילוכים. שני המנועים מצוידים במערכת SCR ודורשים החלפות שמנים רק מדי 40,000 ק"מ.

משאית ניסאן NT500 - סביבת הנהג

בניסאן NT500 החדשה טוענים לשיפור משמעותי בגישה למנוע ולבדיקות הנדרשות, בין השאר הודות לתא המפעיל המתרומם בקלות. בתוך הקבינה החדשה מוצעים כסטנדרט מגוון תאי אחסון פתוחים וסגורים הכוללים בין השאר צמד מחזיקי כוסות ושלושה תאי כפפות. האבזור הסטנדרטי כולל מפתח "חכם" (התנעה ללא הצורך להכניס מפתח אל פתח התנעה), מערכת שמע עם CD מקורית עם אפשרות תפעול מגלגל ההגה, חיבורי USB ו-AUX, בקרת שיוט, אפשרות להגביל את המהירות המרבית ובקרת אקלים. ברמת האבזור הגבוהה ביותר (יש שלוש בהיצע) נכללות גם מערכת ניווט אינטגראלית וכרית אוויר לנוסע ברשימת התוספות הכלולות במחיר. כאמור, בסוף שנה זו יחל ייצורה הסדרתי של הניסאן NT500 במפעל ניסאן שבספרד. פרטים נוספים מיבואן משאיות ניסאן לארץ, לחצו כאן