,

ג'ון דיר גייטור CX במבצע

ג'ון דיר גייטור CX ג'ון דיר גייטור CX

מחברת י. קמחי ובנו בע"מ, יבואנית רכבי העבודה מסדרה גייטור (Gator), הטרקטורים הקומפקטיים וטרקטורוני הכיסוח של ג'ון דיר לארץ, נמסר לנו על מבצע מיוחד המוצע לדגמי הגייטור CX הקומפקטיים. מדובר ברכב עבודה תפעולי המיועד לסקטור הקיבוצי (אחזקה, בינוי, נוי, כביסה וכיו"ב), החקלאי והפרטי לצורכי ביצוע עבודות ניוד ושינוע קלות והמצטיין – כהצהרת היבואן – בעלויות תחזוקה נמוכות ובאמינות גבוהה.

ג'ון דיר גייטור CX ג'ון דיר גייטור CX

הגייטור מיוצר על ידי ג'ון דיר כרכב עבודה וככזה מתיימר להציע קשיחות ויכולות גבוהות ביחס לגודלו ללא צורך בהתאמות או חיזוקים. המנוע הוא מתוצרת קוואסאקי המוכר גם מדגמי המיול הקטנים יותר – חד צילינדרי בנפח 286 סמ"ק מקורר אוויר עם 10 כ"ס – המעביר כוחו אל הגלגלים האחוריים באמצעות גיר רציף (ואריאטור) עם יכולת נעילת הדיפרנציאל. כרכב תפעולי (המורשה לנוע בשטחים מוגדרים לכך בלבד) מוגבלת מהירותו המרבית ל-24 קמ"ש. למרות הממדים הקומפקטיים – האורך הוא 243 ס"מ, הרוחב 124.5 ס"מ והגובה כ-112 ס"מ – מציע הג'ון דיר גייטור CX יכולת נשיאת מטען של 363 ק"ג – יותר ממשקלו העצמי, העומד על 312 ק"ג. מידות הארגז הן רוחב של 97 ס"מ, אורך של 73.5 ס"מ ועומק של כ-20 ס"מ.

ג'ון דיר גייטור CX ג'ון דיר גייטור CX

עד כה עמד מחירו של הג'ון דיר גייטור CX על 36,000 שקל, לפני מע"מ. עתה מוצע הדגם במסגרת המבצע – כולל 'הייבר' חשמלי לארגז (בשווי 4,500 שקל) – בעבור 34,000 שקל, לא כולל מע"מ. רשימת האבזור הסטנדרטי כוללת בין היתר תא כפפות, 2 מחזיקי כוסות, מד דלק, שקע 12V, תאורה וצופר. התוספות האפשריות כוללות גגון צל מקורי (3,500 שקל + מע"מ), שמשה קדמית מקורית (1,250 שקל + מע"מ), וו גרירה 'קומפלט' (350 שקל + מע"מ) וכאמור מערכת הגבהה חשמלית ('הייבר') לארגז המוצעת עתה בחינם, במסגרת המבצע.

ג'ון דיר גייטור CX - מעתה 'הייבר חשמלי' כלול במחיר המבצע ג'ון דיר גייטור CX – מעתה 'הייבר חשמלי' כלול במחיר המבצע

עוד על ג'ון דיר גייטור באתר:
ג'ון דיר גייטור XUV 550
ג'ון דיר גייטור RSX850i