מסחריות מרצדס: עוד בטיחות

בחינת מערכת המתריעה על הימצאות רכב ב"נקודה מתה" בשדה הראיה

מרצדס מעלה את נושא הבטיחות ברכב כבד ומסחרי מדרגה; היצרנית הגרמנייה הודיעה על פיתוח חמש מערכות בטיחות מתקדמות עבור המסחריות שלה, עם כוונה להפוך למובילה בעולם בתחום הבטיחות בכלי רכב מסחריים. מדובר על מערכות שחלקן כבר מיושמות בכלי רכב פרטיים, ועתה עוברים סדרת ניסויים, בדיקות ובחינות להתאמתן למסחריות של מרצדס.

בחינת מערכת לשמירת מרחק אוטומטית, למניעת פגיעת חזית-אחור

היצרנית חושפת מערכות ראשונות של בקרת שמירת מרחק (עד לבלימה אוטומטית של הרכב, במידה והנהג אינו פועל), בקרה על זוויות ראיה "מתות" (מתריעה על הימצאות גוף בנתיב אליו פונים) ועזרה בשמירת נתיב ברוחות צד (באמצעות בלימה אוטומטית של גלגלים, לפי הצורך, להחזרת הרכב למסלולו) – לראשונה בסגמנט. זו האחרונה אף תהפוך תוך זמן קצר לסטנדרט בכל המסחריות של היצרן. בנוסף מפותחות על ידי מרצדס מערכת לפיקוח על אור גבוה, הדואגת אוטומטית לנסוע באורות גבוהים ומורידה אותם בהתאם לצורך, כאשר מזוהה רכב ממול, ובקרת שמירה על נתיב הנסיעה – מערכת אוטומטית המתריעה באמצעות צליל על סטייה מנתיב הנסיעה כאשר הנהג אינו מפעיל מאותתים.

בחינת מערכת לשמירת נתיב הנסיעה

במרצדס יכניסו במהלך השנה הקרובה את כל המערכות לייצור סדרתי בוואנים מתוצרתם, כאשר טרם הובהר מה ייכלל כסטנדרט ומה יוצע בתוספת תשלום. לקבלת פרטים נוספים מיבואן מרצדס לארץ, לחצו כאן

עוד על מרצדס באתר:
מרצדס אטגו החדשה
שת"פ פולקסווגן-מרצדס לקראת סיום
מבט ראשון על המרצדס G הבא
אונימוג העתיד
אונימוג 6×6 חדש
סיטאן – ה"רנו קנגו של מרצדס"