Multitool בנוסח Zippo

מאז הקמתה ב-1932 בפנסילבניה, ייצרה Zippo למעלה מ-500 מיליון (!) מציתים. מציתי המתכת הפשוטים, העמידים והמתפקדים עם מגוון סוגי דלקים ואף ברוח קנו לעצמם שם ברחבי העולם גם בשל שירות ארוך ואינטנסיבי ביחידות צבא רבות, בכיסי מטיילים, אנשי שטח ו"סתם" מעשנים. מזה מספר שנים מציעה החברה גם ציוד נוסף – בעיקר לחיים בשטח – שרובו מהווה תוספת או קישוט למצית הבסיסי, שלא השתנה כמעט במאומה במשך עשרות השנים בהן הוא מיוצר.

כמוצר שהפך למילה נרדפת ל"הדלקת אש בשטח" מציעה עתה החברה רב-כלי – Multitool – המיועד למי שמסתובב הרבה בשטח, בפרט עבור מי שנדרש להקים מחסה או מחנה בשטח. מדובר ב-Woodsman והוא עשוי שלושה חלקים עיקריים: גרזן, להב מסור לעץ וכיסוי להב הגרזן להפיכתו לידית אחיזה. ה-Woodsman מתפקד כפטיש, גרזן, חולץ יתדות וכמובן – מסור; זה האחרון מיועד לנסר ב'מכה' אחת גזעים עד לקוטר 10 ס"מ, מבלי הצורך לסובבם בעת תהליך הניסור. להב הפלדה של המסור הוא באורך 38 ס"מ וידית האחיזה שלו למעשה מכסה את להב הגרזן. הסרתה פשוטה ומהירה וכך תישארו ביד עם גרזן, לבקע את הגזעים שזה עתה ניסרתם, או להכות ביתדות האוהל או מתקן הבישול. כאשר ה- Woodsman משמש כגרזן, ניתן לאחסן את הלהב בידית האחיזה.

הגאדג'ט המגניב הזה יוצע למכירה החל מאביב 2013 בעבור 80$ בארה"ב. להב מסור נוסף, חלופי, יעלה 13$. ה-Woodsman הוא הראשון מבין סדרה מתוכננת של ציוד מחנאות חכם וקומפקטי שמתעדים להשיק ב-Zippo; בהמשך מתוכננים גריל/מנגל מתקפל, תנור שטח עמיד בפני רוחות, פנס ומתקן לנשיאת גזעי עצים. לפי ה-Woodsman נראה לנו שבהחלט יש למה לצפות. אנו נמשיך לעדכן

לפרטים נוספים מיבואן Zippo לארץ לחצו כאן

2 תגובות
  1. dani
    dani אומר:

    דב שלום,
    בסיום הידיעה יש קישור ליבואן. הוא יוכל למסור את כל הפרטים, מן הסתם

    המערכת

תגובות סגורות