בפורד חושפים פרטים ראשונים של הקונקט החדש לגמרי – 'טנדרון' או ואן קומפקטי המחליף את הטורנאו קונקט המוכר גם במחוזותינו. מוביל הנוסעים/מטען הקומפקטי ישווק כ'טורנאו קונקט' בגרסה הקצרה יותר (בסיס גלגלים של 266 ס"מ, אורך כולל 442 ס"מ) המיועדת בעיקר להובלת נוסעים, ובגרסה ארוכה יותר (בסיס גלגלים של 306 ס"מ, אורך כולל 482 ס"מ) תחת השם 'טרנזיט קונקט'.
שתי הגרסאות חולקות נתון גובה דומה: 186 ס"מ. שתי האחיות הדומות יושבות על פלטפורמה דומה בבסיסה לזו עליה יושבת סדרת הפוקוס, וכפועל יוצא מדובר בהנעה קדמית. גם היצע המנועים "נלקח ממדפי מנועי הפוקוס" כהגדרת אנשי פורד, מבלי להיכנס לפרטים; מהידוע עד כה ישרתו בשני הדגמים – הטורנאו קונקט והטרנזיט קונקט – טורבו-דיזל ובנזין בנפח 1.6 ליטר וככל הנראה גם מנוע בנזין בנפח הליטר המתקדם מסדרת ה-EcoBoost. למרות שלא שוחררו תמונות מפנים הרכב מבטיחים בפורד שלא רק העיצוב החיצוני "מיישר קו" עם העיצוב העדכני של פורד כיום, אלא שגם בפנים מדובר ב"מהפיכה" שתקבע סטנדרטים חדשים בסגמנט. ניאלץ לחכות ולראות. כנפח הטענה מציינים בפורד טווח שנע בין 2.9 ועד 3.6 מ"ק, תלוי בדגם ובגרסה, עם אורך הטענה מרבי ב'טרנזיט' של כשלושה מטרים. הטורנאו קונקט המיועד לשמש יותר כמוביל נוסעים יוצע עם גג פאנורמי גדול, שתי דלתות הזזה צידיות עם חמישה או שבעה מקומות ישיבה (עם בסיס הגלגלים הארוך. הגרסה הקצרה מותאמת לעד חמישה בלבד). אין ספק שדגם זה יכול להיות מעניין מאוד עבור השוק הישראלי. הטרנזיט קונקט, ה"מסחרי" והארוך יותר, מותאם ומיועד יותר להובלת מטען ויוצע גם ללא דלתות צד.