,

החל שיווק הקאנטר החדשה

כלמוביל השיקה בארץ את המיצובישי פוסו קאנטר+ החדשה – משאית קלה במשקל כולל מותר של 6.0-7.5 טון. הקאנטר החדשה הוצגה ביפן בנובמבר 2011 ומשווקת ברחבי העולם תחת מספר שמות דגם שונים; אצלנו בחר היבואן בשם 'קאנטר+'.
אחד החידושים העיקריים בקאנטר החדשה היה מצמד כפול המוצע גם בדגמים המשווקים בארץ – משודך לגיר עם שישה הילוכים בו ניתן להעביר הילוכים אלקטרונית, בדומה לפעולה בגיר אוטומטי. הקאנטר+ מצוידת גם במתג Eco Mode אשר מכניס את הגיר למצב חסכוני יותר בכך שהעברת ההילוכים נעשית באופן מהיר יותר, מסביר היבואן.


הקלה החדשה לבית פוסו מוצעת אצלנו בשישה אורכי בסיסי גלגלים, כאשר הארוך שבהם עומד על 475 ס"מ, ולפיכך מאפשר התקנת ארגז באורך שבעה מטרים. הקבינה מוצעת בשלוש תצורות: רגילה, עם שורת מושבים אחת, קבינה וחצי ודאבל קבינה עם שבעה מקומות ישיבה.
הקאנטר+ מצוידת במנוע חמישה צילינדרים טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר המוצע אצלנו ברמות ההספק הגבוהות שלו – 150 ו-175 כ"ס (קיים גם עם 130 כ"ס). ציוד הבטיחות כולל בין היתר בקרת יציבות. הקאנטר+ מוצעת בארץ במחיר התחלתי של 160,000 שקל, לפני מע"מ.
מיצובישי פוסו היא מיצרניות המשאיות הגדולות בעולם וממוקמת ביפן. היא נמצאת כיום בשליטת דיימלר הגרמנייה – כ-89% – ומיצובישי, המחזיקה כ-11% מהחברה.