, ,

מסור שרשרת קטן אך מאומן

מסור שרשרת ידית עליונה שטיל MS150T מסור שרשרת ידית עליונה שטיל MS150T יבואני מסורי שטיל (STIHL) לארץ החלו לשווק את ה-MS150T, מסור ידית עליונה קצר וקומפקטי המיועד בעיקר לעבודות גובה וגיזום (כולל במטעים). סוגי מסור אלו, אשר הודות להיעדר ידית אחיזה ומנגנון מצערת בולט בחלקו האחורי מוצעים בממדים קומפקטיים אך עדיין עם מנועים חזקים יחסית, מכונים גם מסורי In-Tree; כשמם כן הם – מיועדים לעבודה "בתוך" העץ, קרי – גיזום בגובה, כאשר הגוזם נמצא על העץ או גיזומי ענפים בתוך העץ הדורשים גישה שאינה תמיד נוחה, כמו למשל בעבודות גיזום במטעים, זיתים, דקלים, נשירים או פרדסים.מסור שרשרת ידית עליונה שטיל MS150T מסור שרשרת ידית עליונה שטיל MS150Tידית האחיזה והמצערת מותקנים כאן מעל למנוע, כאמור בכדי לחסוך במקום (Top Handle – ומכאן ה-T בשם הדגם). יש לציין כי בניגוד לדעה הרווחת פה ושם, מסורים עם ידית עליונה אינם מיועדים לעבודה ביד אחת, ולמעשה אין מסור שרשרת המיועד לעבודה עם יד אחת על פי הנחיות הבטיחות של היצרניות. זאת ועוד – מסורי ידית עליונה הנם רובם ככולם מוגדרים כ'מקצועיים' ומיועדים לעבודה של מקצוענים.
הדגם החדש מצטרף אל שני דגמים דומים המשווקים זה מכבר בארץ -MS192T (נפח 30.1 סמ"ק, 1.7 כ"ס, 3.2 ק"ג) ו-MS201T (נפח 35.2 סמ"ק, 2.41 כ"ס, 3.71 ק"ג). בשטיל טוענים כי עם 2.6 ק"ג משקל עבודה מדובר במסור הקל בקטגוריה. ל-MS150T מנוע בנפח 23.6 סמ"ק המייצר 1.34 כ"ס. נתונים אלו הופכים אותו ל"קטן, אבל עצבני", עם יחס הספק-משקל מעולה והמון כוח ביחס לממדים (הלהב הסטנדרטי המומלץ הוא באורך 12", כ-30.5 ס"מ בלבד).
השטיל MS150T החדש מוצע במחיר של 3,350 שקל; בשלב ההחדרה הוא מוצע במחיר מבצע של 2,950 שקל (המחירים לפני מע"מ).מסור שרשרת ידית עליונה שטיל MS150T מסור שרשרת ידית עליונה שטיל MS150T עוד בעניין מסורים וציוד גינון מנועי אחר, בעיקר בהקשר של תחזוקה, טיפול ומידע לכורתים וחקלאים, מדווחים לנו מחברת ש. ונציה, יבואנית שטיל לארץ, על עדכון ערוץ היבואנית ב-YouTube (כנסו בלחיצה כאן). הערוץ עבר לאחרונה שדרוג והתמלא בסרטוני הדרכה המלווים בכתוביות בעברית, וניתן לצפות בסרטוני הדרכה מגוונים שיסבירו לכם כיצד עובדים נכון עם מסור, תחזוקתו, תדלוק, הכנת הכלים לאחסנה, החלפת חוט ב'קסטה' של החרמש המוטורי, טיפים של בטיחות ועוד. חלק ניכר מהטיפים המופיעים בסרטונים בערוץ הנם כלליים ומתאימים לפיכך גם לבעלי כלים מיצרנים אחרים.

יבואנית שטיל לארץ היא חברת ש. ונציה.מסור שרשרת ידית עליונה שטיל MS150T מסור שרשרת ידית עליונה שטיל MS150T