,

חדש בארץ: CSF Multione qtrak

מעמיס אופני זעיר CSF Multione qtrak

בשנת 1998 החליטה משפחת קרארו האיטלקייה, בעליה של יצרנית טרקטורים בשם דומה, להרחיב את עסקיה גם אל תחום המעמיסים האופניים הקומפקטיים ו'נושאי הציוד' – מעמיסים אליהם ניתן לחבר מגוון ציוד וכלים. החברה – CSF S.r.I – עושה חיל מאז, וכיום נחשבת כמובילה עולמית בתחום 'נושאי הציוד' ולאחת היצרניות הדומיננטיות בתחום המעמיסים הקומפקטיים והזעירים. כיום מיוצר ליין כלים מגוון במפעל ששטחו 65 דונם כאשר היצרנית הצעירה מדווחת על עלייה מתמדת במכירותיה.

מעמיס אופני זעיר CSF Multione qtrak היגוי לכל הגלגלים - מעמיס אופני זעיר CSF Multione qtrak

בתחילת 2012 השיקה החברה את המעמיס האופני הראשון שלה, שתוכנן ככזה מן המסד, מתוך כוונה להציע מעמיס זעיר וזריז המתאים למגוון עבודות חקלאיות, בניין וגינון. הסדרה – CSF Multione qtrak – בשמה המלא מבליטה את מוצאה האיטלקי קודם כל בפוזה; אמנם מדובר בעניין של טעם, אך אין ספק שמעצבי הכלי הזה 'נתנו עבודה' במטרה להפכו לבולט ומעורר תשומת לב, ובכך אין ספק שהצליחו.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

למעשה מהווה ה-Multione qtrak סדרה של כמה דגמים כאשר ההבדל העיקרי ביניהם הוא בממדים ובמנוע; הדגמים הגדולים יותר נכללים תחת 'סדרה 1550' וניתן לבחור כף בנפח 0.65 או 0.85 מ"ק. המנוע הוא מתוצרת יאנמר – 2.2 ליטר, 4-צילינדרי – והספקו 49 כ"ס. הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית הכוללת אפשרות לבחור בין מצב עבודה בעומס (Power) לבין מצב מנהלתי או עבודה שלא תחת עומס מלא (Eco). דגמי ה-1550 שוקלים כ-3,380 ק"ג משקל עבודה ומסוגלים להניף עד 2,550 ק"ג מרביים. ההיגוי הוא לכל הגלגלים. אורך דגמי ה-1550 הוא כ-460 ס"מ והרוחב 147 ס"מ בלבד. המהירות המרבית מוגבלת ל-20 קמ"ש.

מעמיס אופני זעיר CSF Multione qtrak

קומפקטית עוד יותר היא סדרה 1200, בה ניתן לבחור בין שני גדלי כף – 0.35 או 0.41 מ"ק – ושני מנועים, שניהם גם כן מתוצרת יאנמר עם 3 צילינדרים: 1.3 ליטר עם 33 כ"ס או 1.6 ליטר עם 39 כ"ס. משקל דגמי סדרה 1200 הוא כ-1,900 ק"ג. הרוחב עומד על 123 ס"מ צנומים והאורך הוא 390 ס"מ. גם כאן ההינע הוא הידרוסטטי (ללא אפשרות לבחור בין 2 מצבים, כמו בסדרה הגדולה יותר) וההיגוי פועל על 4 הגלגלים. כיכולת הרמה מרבית מציינת היצרנית נתון של עד 1,600 ק"ג.

מעמיס אופני זעיר CSF Multione qtrak מעמיס אופני זעיר CSF Multione qtrak

מיבואנית המותג לארץ – חברת ר.ט. כהן ממושב בית יצחק שבשרון – נמסר לנו כי ה-CSF Multione qtrak החדש יימכר גם אצלנו.

1 תגובה

תגובות סגורות