, ,

"הכי נוח, הכי חסכוני" – חרמש חדש מבית שטיל

שטיל (STIHL) הגרמנייה משיקה את ה-FS 50 C-E – חרמש מוטורי מוזן בנזין המיועד לבעלי גינות פרטיות. החרמש החדש מתיימר להציע ארגונומיות מעולה, נוחות בתפעול בכל מצב, ביצועים גבוהים והתנעה נוחה וקלה. תכונות אלו יחד עם מנוע המתיימר להיות החסכוני בקטגוריה מביאים את שטיל להצהיר כי מדובר כיום בכלי המתקדם והנוח בשוק בטווח הנפח וההספק שלו.
החרמש החדש הושק בארה"ב על ידי שלוחת שטיל ביבשת החדשה והוא נועד להחליף את החרמש הוותיק FS 46, כאשר בשטיל טוענים לחיסכון של כ-20% בצריכת הדלק של זה החדש לעומת קודמו. מערכת ההתנעה Easy2Start של שטיל אמורה להפוך את החרמש החדש לנוח ויעיל לעבודה, גם אם ממושכת ומאומצת. משקל עצמי נמוך במיוחד של 4.6 ק"ג בלבד והספק של 1.1 כ"ס ממנוע 27.2 סמ"ק מחזקים את הצהרות היצרן, כאשר מיכל הדלק הגדול יחסית, בנפח 340 סמ"ק, אמור לתרום למשך עבודה ארוך בין תדלוקים. ה-FS 50 C-E החדש נמכר בעבור כ-200$ בארה"ב.

חרמש מוטורי שטיל FS 50 C-E חרמש מוטורי שטיל FS 50 C-E

שטיל נוסדה בגרמניה ב-1926 על ידי אנדראס שטיל, מהגר שוויצרי שהקים בעיירה קאנשטאט שליד שטוטגרט חברה שעסקה תחילה בייצור דודי קיטור. בהמשך פיתח מסורי שרשרת להקלת כריתת עצים, אך אלו היו כלים כבדים ומגושמים שדרשו שני מפעילים חסונים. פריצת הדרך חלה ב-1950 כאשר החברה פיתחה את מסור הבנזין הראשון שניתן היה להפעיל על ידי אדם אחד. כיום מעסיק הקונצרן למעלה מ-12,000 עובדים, מציע ליין שלם של ציוד יערנות וגינון והוא נחשב ליצרן מסורי השרשרת הגדול בעולם; המתחרה הגדולה של שטיל – הוסקווארנה השבדית – מעסיקה כ-15,500 עובדים והיא יצרנית ציוד הגינון והיערנות הגדולה בעולם באופן כללי, למעט תחום המסורים, כאמור.
יבואנית שטיל לארץ היא חברת ש. ונציה.

עוד על חרמשים מוטוריים חדשים באתר:
אפקו DS2200 ו-DS2400
MTD 1033/1043