,

יונדאי מעדכנים את סדרה 9

יונדאי HL760-9A יונדאי HL760-9A

חטיבת הצמ"ה האמריקאית של יונדאי (הקוריאנית) חשפה מעמיס אופני חדש בגודל בינוני בשם HL760-9A המצויד במנוע מבית קאמינס עם 222 כ"ס והשוקל 18.4 טון, מוכן לעבודה. המנוע הוא בנפח 6.7 ליטר ועומד בתקני Tier 4 ומוצע עם 3 מצבי עבודה ביניהם יכול המפעיל לברור, בהתאם לצורך: "כוח", "רגיל" ו"חסכוני". הודות לכך, טוענים ביונדאי, מתאפשרת פעולה חסכונית יותר ממה שהוצע בסדרה 9 היוצאת, שכן ניתן להתאים את מצב המנוע במדויק לתנאי העבודה.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות גיר אוטומטי, שגם הוא מציע כמה מצבי עבודה, 4 ליתר הדיוק: ידני, קל, 'נורמל' ו'כבד'. מדובר בדגם נוסף המצטרף לסדרה 9A החדשה – ממשיכתה של סדרה 9 הוותיקה יותר – אשר ככל דגמי הסדרה עומד כאמור בתקני זיהום האוויר העדכניים.

יונדאי HL760-9A יונדאי HL760-9A

שיפורים נוספים המוצעים בדגם החדש כוללים שמשה קדמית קמורה יותר ושטח זכוכית גדול יותר בדלתות לטובת שדה ראיה טוב יותר עבור המפעיל. עוד שופרה מערכת המיזוק (חזקה יותר) וכוללת מעתה גם בקרת אקלים אוטומטית. סביבת הנהג עודכנה אף היא ובין היתר הוחלף גלגל ההגה, חלק מהפקדים, התווסף מסך מגע צבעוני גדול (5.7"), מערכת שקילה אינטגראלית המאפשרת לראות את העומס על הכף באמצעות המסך, מצלמה אחורית (המעבירה תמונה אל המסך בתא המפעיל עם השילוב להילוך אחורי), מדרגות אלומיניום חדשות ועוד. בהיצע גם דגם עם זרועות מעמיס ארוכות יותר הנקרא HL760XTD-9A.

יונדאי HL760-9A

יונדאי HL760-9A