Daedong משיקה תחת שם המותג קיוטי צמד טרקטורים חדשים שעם 132 ו-142 כ"ס הופכים לחזקים מתוצרת קוריאה

יצרנית הטרקטורים והמיכון החקלאי הקוריאנית דה-דונג (Daedong Industrial Co) המשווק אצלנו תחת השם קיוטי משיקה סדרת טרקטורים חדשה בשם HX ההופכת לחזקה לא רק מתוצרת המותג, אלא מכל הטרקטורים המיוצרים בקוריאה הדרומית. בשלב זה כוללת הסדרה שתי גרסאות בלבד – HX 1300 ו-HX 1400, עם מנוע Daedong ארבע-צילינדרים בנפח 3.8 ליטר מפיתוח עצמי המציע 132 ו-142 כ"ס, בהתאמה. מנוע זה עומד בתקני שלב 5 האירופאיים והוא מוצע משודך לתיבת פאוורשיפט עם 32 הילוכים. מהירויות ה-PTO הסטנדרטיות הן 540/750/1,000 סל"ד. המערכת ההידראולית כוללת בקרת עומס והיא מציעה עד 14 ברזים/מחברים הידראוליים. הזרועות האחוריות מסוגלות להרים עד 3.85 טון. משקל הטרקטור עומד על כ-4.9 טון.

רשימת האבזור הסטנדרטית עשירה למדי וכוללת תאורת LED, קבינה מרווחת חדשה, מיכל דלק בנפח 230 ליטרים, ניתוק אוטומטי של ההינע הקדמי במהירויות של מעל 20 קמ"ש, מפתח "חכם" ומעל לכל – אפשרות להפעיל את הטרקטור ללא מפעיל בקבינה; באמצעות אפליקציה המותקנת בנייד יכול המפעיל להפעיל את הטרקטור מרחוק, ללא מפעיל בתוך הקבינה, יחד עם מערכות עזר כמו שמירת מרחק, שמירה על נתיב הנסיעה, שליטה על ההגה ותיחום אזור לעבודה לפי תמונות לוויין. המערכת מאפשרת גם איתור תקלות, עדכון המוסך/מרכז הבקרה בכל הפרמטרים הרלוונטיים ואפשרות לשליחת אות מצוקה בלחיצת כפתור במקרה של תאונה, התהפכות וכיו"ב. במצב כזה המערכת שולחת אוטומטית את מיקום הטרקטור לשירותי החירום.

הטרקטורים החדשים ישווקו תחת השמות Daedong ו-Kioti, תלוי בשוק היעד, ויימסרו לראשוני הלקוחות עד לסוף שנה זו (2022). יבואנית קיוטי לארץ היא חברת צ.ל.ע. מעמק חפר.