, ,

שדרוג הסדרות פומה ומאקסום בקייס

סדרות הטרקטורים הרב תכליתיים של קייס מקבלות עדכון מקיף בעיקר סביב נוחות המפעיל והורדת עלויות התפעול

קייס החלה לשווק את הטרקטורים מהסדרות פומה (Puma) ומאקסום (Maxxum) לאחר רענון מקיף. עיקר העדכונים מתייחסים את פנים תא המפעיל, אך לא רק.

Case Maxxum 145 CVX Drive

דגמי סדרה מאקסום המעודכנים – חמש גרסאות עם 115-145 כ"ס – תוכננו בעת השקת המהדורה הנוכחית ב-2018 כטרקטורים רב תכליתיים המותאמים לשמש סוס עבודה עיקרי במשקים קטנים ובינוניים. בקייס מדגישים כי נתון זה חוזק ושופר, עם התאמה טובה מבעבר לעבודות שדה מגוונות, עבודה עם כף קדמית ברפתות, מרכזי מזון או בחצרות משקים. דגמי הסדרה מוצעים עם שלוש תיבות הילוכים לבחירה והינע אחורי או כפול, לבחירה. מעתה יצויידו דגמי הסדרה כסטנדרט בקונסולת התפעול (מסעד היד) MultiControl.

Case Puma 165 CVX Drive

 סדרה פומה מוצעת בטווחי הספק שבין 140 ל-240 כ"ס וגם היא מיועדת לשרת במגוון משימות במשק החקלאי ובשדה. העדכונים מתייחסים לדגמים ה-150 וה-165 שמקבלים חופת מנוע חדשה, בעיצוב שונה במעט. מערכת התאורה משודרגת ומשופרת, ומבטיחה כיסוי גדול ויעיל מבעבר. טכנולוגיה חדשה – מערכת ניהול מנוע – מבטיחה מרווחי טיפולים גדולים יותר וחיסכון בצריכת הדלק.

Case Puma 165 CVX Drive

שדרוגים ושיפורים המוצעים בשתי הסדרות, עבור כל הגרסאות, כוללים הורדת מיקום המגבים כלפי מטה לטובת הגדלת שדה הראיה; מקר מובנה בתוך הקבינה; צג מחוונים חדש הכולל עוד יציאות USB; מראות חדשות המבטיחות שדה ראיה יעיל ורחב יותר לאחור; מנגנון ניתוק מצבר חדש הממוקם בדלת; מערכת תאורה חדשה בטכנולוגיית LED; מערכת ג'וי-סטיק חדשה עם אפשרות לשינוי כיוון מהיר. כל הגרסאות החדשות כבר מוצעות למכירה דרך סוכני קייס באשר הם.

יבואנית קייס לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה