אנטוניו קרארו האיטלקייה תחשוף בתחילת מרץ קונספט של טרקטור היברידי. הנה מה שכבר ידוע

יצרנית הטרקטורים האיטלקייה אנטוניו קרארו (Antonio Carraro) תיחשף במסגרת תערוכה חקלאית בוורונה שבאיטליה שתיערך בתחילת מרץ קונספט של טרקטור היברידי תחת השם SRX Hybrid. הטרקטור מונע באמצעות שילוב של מנוע דיזל תלת-בוכנתי בנפח כ-1.9 ליטר המייצר 75 כ"ס, ומנוע חשמלי המייצר 20 קילו-ואט, שהם שווי-ערך לכ-27 כ"ס, כך שבסה"כ מציעה יחידת ההנעה המשולבת כ-102 כ"ס.

בקררו מסבירים כי פיתוח הטרקטור מגיע מתוך לימוד צורכי הלקוחות שלהם, שרוכשים טרקטור עם 75 כ"ס. מסתבר שלא פעם לקוחות אלו צריכים תוספת הספק לפרקי זמן קצרים, ולכן פותחה מערכת מתקדמת המכניסה את המנוע החשמלי לפעולה ברגע שנוצר עומס מסויים. לא הובהר עדיין כיצד מנגנון זה עובד, אך ברור שהוא אוטומטי ללא צורך בהתערבות המפעיל. המנוע החשמלי ממוקם בין מנוע הדיזל לתיבת ההילוכים. עיקר השימוש בתוספת הכוח מיועדת לעבודות בשיפועים קיצוניים, כפי שלא מעט מטעים וכרמים באיטליה מתאפיינים בהם – שוק היעד העיקרי של דגמי קרארו.

הכוח אל המנוע החשמלי מסופק על ידי מצברים נטענים הניתנים להטענה על ידי ספק חשמל חיצוני כמו גם על ידי מנוע הבנזין. עוד נמסר מקרארו כי בעתיד, לכשהמערכת תבשיל לכדי ייצור סדרתי, ניתן יהיה להפעיל את הטרקטור גם על טהרת החשמל בלבד, מה שמהווה יתרון משמעותי בעבודות בתוך מבנים סגורים או בסמוך לבעלי חיים.

בשלב זה לא נמסר מועד מתוכנן להשקת גרסה סדרתית של הטרקטור ההיברידי.