לנדיני חושפת את החידושים לשנת 2022. כל הפרטים בידיעה

לנדיני האיטלקייה, חלק מקבוצת Argo אליה שייכים גם המותגים מק'קורמיק ו-Valpadana –  חושפת את הטרקטורים לשנת 2022, עם חידושים כמעט בכל הקטגוריות והסדרות שלה. חלק מהכלים כבר נחשפו בפני סוכני המותג והעיתונות, וחלק ייחשף במהלך החודשים הקרובים בפני הציבור, במסגרת תערוכות חקלאיות המתוכננות להיערך באירופה. המשותף לכל הכלים הוא החרטום החדש, המעוצב באופן דומה בכל הסדרות והמהווה חידוש וריענון ביחס לעיצוב לנדיני המוכר זה מכבר. עוד חידוש, או נכון יותר – סיום מהלך – הוא המעבר הגורף לחישוקים בצבע שחור, שגם סממן זה הופך מעתה לסימן היכר לכל הכלים הכחולים מבית לנדיני. באופן גורף מדגישים בארגו כי עם תכנון הטרקטורים החדשים הושם דגש רב מתמיד על הנדסת האנוש ואיכות חי המפעיל, במקביל להעלאת התפוקה תוך ירידה בהוצאות התחזוקה וצריכת הדלק. כל הכלים החדשים מצוידים בתאורת LED ובמנועים העומדים בתקני פליטת המזהמים העדכניים.

לנדיני 6RS Robo-Six

לנדיני 6RS Robo-Six: סדרה חדשה המיועדת להציע סוסי עבודה עיקרים ורב משימתיים במשקים קטנים ובינוניים, בכלל זה עבודה עם מעמיס קדמי. טרקטורים אלו מוצעים למגוון משימות, בהן עיבודים שונים, עבודות במשק חי, הובלה על דרכים סלולות וכיו"ב.  כנוע משרת כאן מנוע פיאט תעשייתי (FPT) בנפח 4.5 ליטר עם 4 בוכנות המוצע בשלוש רמות הספק: 135 כ"ס ב-6-135 RS; 145 כ"ס ב-6-145 RS ו-155 כ"ס ב-6-155 RS. בסיס הגלגלים בדגמים אלו עומד על 256 ס"מ ויחד עם זווית צידוד בגלגלי ההיגוי של 55 מעלות מובטח שילוב בין יציבות גבוהה עם כושר תמרון טוב מאוד. תיבות ההילוכים לבחירה הן מסוג פאוור-שיפט המציעות קבוצות הילוכים של 24+24 או 40+40 (כולל הילוכי זחילה), ובחירה בין שני מצבי מנוע: Eco ו-Power. ל-PTO 4 מהירויות. המשקל הכולל המותר עומד על 9.5 טון, כאשר כושר ההרמה המרבי בזרועות האחוריות הוא 7.2 טון. כאופציה מוצעות זרועות קדמיות המאפשרות הרמת משקל מרבי של 3.2 טון. סדרה זו מוצעת רק עם קבינה סגורה וזו מדגם ה- High Visionהחדשה של המותג. לנדיני מציעה עבור סדרה זו מערכת כף קדמית ייעודית המכונה L40.

לנדיני Trekker4

לנדיני Trekker4: טרקטורים חקלאיים הנעים על זחלים פחות מקובלים אצלנו, אבל באירופה, בעיקר באזורים משופעים והרריים, זה לא פעם בגדר תצורת חובה; יציבות כלים אלו בתנאי קיצון של שיפועים חדים, יחד עם כושר האחיזה והגרירה – וחלוקה מיטבית של משקל הטרקטור על הקרקע מהווים יתרון מובנה, בפרט בכרמים ומטעים. הסדרה החדשה מוצעת עם טווח הספק שבין 75 ל-112 כ"ס. דגמי סדרה זו מצוידים בתיבת הילוכים בתצורת 16+8 המאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 15 קמ"ש. הילוכי זחילה מאפשרים מהירויות של החל מ-300 מ' לשעה. לקראת 2022 עברו כלים אלו ריענון מקיף, עם דגש עיקרי עם שיכוך משופר של המרכב מעל מערכת הזחלים, עדכון המנועים ושיפורים בסביבת המפעיל ובהנדסת האנוש. טרקטורים מסדרה Trekker4 מוצעים עם עמדת מפעיל פתוחה, כאשר ניתן להזמין כאופציה בתשלום גם קבינה סגורה וממוזגת.

לנדיני REX4

לנדיני REX4: סדרת טרקטורי המטעים והכרמים מקבלת מנועים מעודכנים (עומדים בתקן 'שלב 5' האירופאי) מתוצרת דויץ: 4-צילינדרים בנפח 2.9 ליטר המוצעים – בהתאם לגרסה – עם 75 עד 112 כ"ס. מנועים אלו מצוידים במגדשי טורבו ומצנני ביניים. בלנדיני מצהירים כי דגמי 2022 צורכים פחות דלק, מגיבים מהר יותר לפקודות המצערת ודורשים פחות תחזוקה: מרווחי הטיפולים הוכפלו, מ-500 ל-1,000 שע"מ. אל מגוון תיבות ההילוכים מצטרפת השנה תיבה חדשה: Robo-Shift עם 48+16 הילוכים, הכוללת הילוכי זחילה. ניתן להזמין טרקטורים אלו עם קבינה משוככת ושיכוך לסרן הקדמי.

לנדיני REX3

לנדיני REX3: סדרת טרקטורי מטעים וכרמים קומפקטית וחלשה יותר ביחס לסדרה REX4. גם כאן עודכנו המנועים בכדי לעמוד בתקנים העדכניים, ומדובר במנועי קוהלר בנפח 2.5 ליטר המציעים 68 או 75 כ"ס, תלוי בגרסה. טרקטורים אלו מוצעים עם עמדת מפעיל פתוחה, קבינה סטנדרטית או קבינה מונמכת לעבודה בתוך מבנים או בחממות. כאופציה ניתן לקבל PTO קדמי וזרועות קדמיות.

לנדיני Mistral2

לנדיני Mistral2: הטרקטורים הקומפקטיים יותר של לנדיני עברו רענון מקיף, הן עיצובית והן מבחינת הנדסת האנוש והתפעול. אלו טרקטורים המוצעים הן למשימות חקלאיות מגוונות והן לעבודות מוניציפליות, כולל כיסוח מדשאות. המנוע הוא מתוצרת קוהלר – 3 צילינדרים בנפח 1.9 ליטר, המציע 49 או 57 כ"ס, בהתאם לגרסה. גם טרקטורים אלו מוצעים כפתוחים או עם קבינה סגורה, לבחירה.

לנדיני 5-085

לנדיני 5-085: דגם זה הושק כבר באמצע 2021 והוא נועד למלא את הפער שנוצר בין סדרה 4 לסדרה 5. דגם זה מצוייד במנוע פיאט תעשייתי (FPT) עם 75 כ"ס. הזרועות האחוריות מסוגלות להרים עד 3.9 טון כאשר ניתן לקבל אופציה להפעלתן אלקטרונית מחוץ לטרקטור. טרקטור זה מוצע רק עם קבינה סגורה וכאופציה ניתן לקבל ניהוג אוטונומי מונחה לוויין.

יבואנית לנדיני לארץ היא חברת דוד צ'פניק ובנו מראשל"צ