, , ,

מערכת ניהול עדכנית לבעלי ג'ון דיר

מערכת הניהול JD Link של ג'ון דיר מוצעת בארץ לבעלי ציוד ירוק במהדורתה החדשה ביותר. הפרטים בידיעה

כתבה: שלומית חלי, מנהלת שיווק, מפרם (יבואנית ג'ון דיר לישראל)

חברת מפרם, יבואנית ג'ון דיר לישראל, משיקה בארץ את מערכת הניהול  JD Link במהדורתה העדכנית ביותר (הוצגה ביולי השנה). המערכת מאפשרת ניהול כל הכלים מתוצרת ג'ון דיר בהם יש את המערכת באמצעות אותה הפלטפורמה. מערכת ה-JD Link הנה מערכת ניהול, שליטה ובקרה בה מוטמעת טכנולוגית חיבור מרחוק, קרי: ניתן לנהל באמצעותה את כלי העבודה הרלוונטיים תוך שימוש בטכנולוגייה החדשנית ביותר – גם בשטח, על ידי מכשירי תקשורת "חכמים" כמו טלפון נייד (סמארטפון), טאבלט, מחשב נייד וכמובן – כל מחשב משרדי. המערכת מעניקה למשתמשים בה אופציות שליטה וניהול חדשות המחברות במישרין את הטרקטור/קומביין וכיו"ב למערכת הניהול.

טכנולוגיית JD Link תאפשר לחקלאי גישה אל נתוני הטרקטור, מעקב אחר מיקומו בפועל והיסטוריית מיקומים, הגדרות וניהול גבולות ושעות וקבלת התרעות ע"י SMS או דוא"ל וניהול התחזוקה – טיפולים וכיו"ב – במטרה ליעל את העבודה ולחסוך בעלויות. המערכת מאפשרת הזרמת נתונים באופן אוטומטי בהתאם להגדרות, נתוני עבודה ומפות כיסוי ותיעוד בין הטרקטור לאתר הניהול באמצעות האינטרנט. עוד מאפשרת טכנולוגיית ה-JD Link אבחונים ועדכוני מערכות הכלים ישירות ממחלקת השירות, שיתופי מפות, נתוני כיסוי וקווי AB בין טרקטורים שונים הפועלים במקביל באותו השטח.

לקוחות ג'ון דיר יקבלו באמצעות מערכת JD Link ערך מוסף בדמות שמירה מוגברת על תקינות הכלי הודות לאבחון תקלות וטרום תקלות בזמן אמת; האפשרות לנהל את צי הטרקטורים/מיכון דרך מסך אחיד; תמיכה וגישה ישירה בזמן אמת למפעיל באמצעות (remote display access)  RDA; גישה בכל רגע נתון אל נתוני הטרקטורים ותוכניות העבודה; ייעול וחסכון בזמן שירות ותפעול וקבלת התראות על שימוש ויציאה מאזור העבודה.

על מנת להשתמש בפלטפורמת JD Link נדרשים מודם סלולארי של ג'ון דיר (MTG – modular telematic gateway), פתיחת חשבון באתר My John Deere וחתימה על הסכם שרות עם מפרם, יבואנית ג'ון דיר לישראל, לתמיכה ותיאום מסלול שירות.

למידע נוסף על מערכת JD LINK המתקדמת השאירו פרטים באתר www.jdisrael.co.il ונציג החברה ישמח לחזור אליכם. על מנת להתחבר למערכת יש לפנות לטלפון 8472*, או לפנות למנהל הפרויקט אייל חרוזי בדוא"ל  eyalh@mifram.co.il