היצרן הגרמני-איטלקי משיק את הדור הבא של הטרקטורים הרב תכליתיים מסדרה 5D

2022 Deutz Fahr 5D Keyline

כשנתיים וחצי לאחר העדכון והרענון האחרונים של סדרה 5D של דויץ-פאהר (Deutz-Fahr) משיקה יצרנית הטרקטורים והמיכון החקלאי הגרמנית-במקור (כיום חלק מקונצרן SDF האיטלקי) את הדור הבא של הסדרה תחת השם 5D Keyline Stage V. עיקר השינויים מתמקדים ברענון עיצובי, בפרט ובעיקר בחופת המנוע ובקבינה (דוגמת הגג, שמעתה הוא לבן ולא ירוק), כמו גם – כפי שהשם המעודכן מלמד – בהיצע המנועים החדש; מדובר במנועים מסדרה FARMotion הוותיקה פרי פיתוח SDF שעודכנו לאחרונה והותאמו לעמוד בתקני 'שלב 5' האירופאיים. המנוע המשרת סדרה זו הוא גרסת 3-הבוכנות שלו (מוצע גם עם 4 ו-6 בוכנות) בנפח 2.9 ליטר, עם מגדש טורבו ומצנן ביניים

סדרה 5D החדשה כוללת ארבע גרסאות: 5090D, 5080D, 5070D ו-5100D המציעות הספקי מנוע הנעים מ-65 עד 97 כ"ס, ובכך הם חזקים מבגרסאות הקודמות ב-2 עד 5 כ"ס, תלוי בגרסה.

2022 Deutz Fahr 5D Keyline

תיבת ההילוכים הסטנדרטית עבור כל הגרסאות היא בתצורת 15/15 עם 5 הילוכים בכל אחת משלוש הקבוצות. כאופציה מוצעת תיבת 30/30 הכוללת גם הילוכי זחילה. המהירות המרבית בכל הגרסאות עומדת על 40 קמ"ש והיא מושגת כאשר המנוע פועל ב-1,800 סל"ד.

המערכת ההידראולית כוללת משאבה סטנדרטית בספיקה של 48 ליטר/דקה, כאשר כאופציה מוצעת משאבה בספיקה של 56 ליטר/דקה. כושר ההרמה בזרועות האחוריות הוא 2.5 טון, כאשר כאופציה ניתן לקבל משאבות מחוזקות המאפשרות הרמת 3.5 טון.

זיכיון היבוא של מותגי SDF (דויץ-פאהר, סאמה, הורלימן, גרגור ולמבורגיני) הועבר לאחרונה מחברת צ.ל.ע לחברת קרסו מוטורס; למרות כמה פניות עם שאלות לגבי המשך הייבוא והשיווק – אם בכלל – לא נענינו עד כה.

2022 Deutz Fahr 5D Keyline