חברת אילן גינון ופיתוח בע"מ מודיעה על קבלת הזיכיון ותחילת שיווק המיני-מעמיסים מתוצרת Sherpa ההולנדית בישראל

SHERPA 100 ECO

חברת אילן גינון ופיתוח בע"מ מודיעה על קבלת הזיכיון ותחילת שיווק המיני-מעמיסים מתוצרת Sherpa ההולנדית בישראל.

Sherpa מתמחה אך ורק בתכנון וייצור מיני ומיקרו מעמיסים, בכלל זה אבזור וציוד רלוונטי מתחבר, ומצהירה על מוצריה כי הם מכוונים בראש ובראשונה להציע פתרונות במקומות צרים וצפופים, יחד עם אפשרויות עבודה ללא רעש ופליטת מזהמים הודות לדגם חשמלי שהיצע.

SHERPA 100 ECO

ואכן, הדגם הראשון שהיבואנית מביאה לארץ הוא ה-100 eco – מיקרו מעמיס למפעיל עומד המתיימר להיות הקטן בעולם מסוגו. לכלי צבר סוללות של 360 אמפר המאפשר עד 6-7 שעות עבודה, תלוי בעומס.

SHERPA 100 ECO

ל-100 eco רוחב מרבי של 76 ס"מ בלבד, אורכו 152 ס"מ וגובהו פחות מ-120 ס"מ. הכלי שוקל קצת פחות מ-800 ק"ג, מציע כוח פריצה של כחצי טון וכושר הרמה של למעלה מ-400 ק"ג. המנוע החשמלי מניע שני מנועים הידראוליים (הינע הידרוסטטי) המניעים את כל הגלגלים. המהירות המרבית היא 4 קמ"ש, ובשל כך, בין השאר, מותאם כלי זה לעבודה במקומות סגורים או קטנים בשטחם.

SHERPA 100 ECO

Sherpa 100 eco מיועד למגזרי ההריסה, השיפוצים והבנייה, העבודות המוניציפליות, עבודה לצד בעלי חיים או עבודה בתוך ריכוז אוכלוסיה בתנאים הדורשים שקט ושמירה על סביבה נקייה ללא פליטת גזים רעילים. המעמיס הזעיר מותאם לביצוע מגוון עבודות חקלאיות במשק ובסביבתו, בכלל זה העמסה מגוונת, טיאוט וניקוי, קידוח, שאיבה וכיו"ב.

הכלי הזעיר מסוגל להיכנס למעליות, לעבור בין חדרים ולאפשר בשל כך גם עבודות פינוי או פטישון בתנאים בהם קשה עד בלתי אפשרי לכלי מנועי לפעול בהם.

SHERPA 100 ECO

Sherpa 100 eco מיועד גם לגננים במגוון משימות – סידור סלעים או ריצוף, הובלת שתילים, הנחת דשא, חפירת תעלות, פילוס וכיו"ב – בין היתר הודות למשקלו העצמי הנמוך המאפשר הובלה נוחה וקלה גם עם רכב רגיל שאינו משאית.

SHERPA 100 ECO

למעמיס הזעיר היצע מגוון של תוספות וציוד מקצועי מתחבר, בכלל זה מגוון כפות (כולל נפתחות), מטאטאים, להבי פינוי/קירוב/סקרייפר, פטישון, מזלגות שונים,

בנוסף ל-Sherpa 100 eco החשמלי כול ההיצע גם כלים המונעים סולר או בנזין, בטווחי משקלי עבודה שבין 0.8 – 1.5 טון, עם הספקי מנוע של עד 34 כ"ס וכושר הרמה של עד 1,000 ק"ג.

היבואנית מציעה כלים למכירה או להשכרה, לפי הדרישה. לקבלת פרטים נוספים ניתן להתקשר אל אסף שמחה בטל' 050-8898984.

SHERPA 100 ECO